Személyek: |
|
Intézmények: |
Másfél év, 2 milliárd forint: MVM-pénzek kormányközeli médiához
Tavaly az MVM összes reklámkiadásának nagyjából 75 százaléka, másfél év alatt nagyjából 2 milliárd forint kormányközeli cégeknél landolt.
Andy Vajna
Csetényi Csaba
Garancsi István
Habony Árpád
Hajdú Angéla
Lévai Anikó
Tombor András
Artamondo Kft. (Magyar Demokrata)
Atmedia Kft.
Fidesz
Insider Média Kft.
Magyar Idők (újság)
Magyar Természetjáró Szövetség
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Mediaworks Hungary Zrt.
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Nouvelle Media
ODEX Outdoor Expert Kft.
Origo Zrt.
Ripost Média Kft.
SA Day Kft.
Trinity International Communications Kft.
TV2 (televízió)
adatigénylés
hirdetés
klientúra
média
Kétmilliárdból reklámozta magát a kormánymédiában az MVM
Elképesztő összegű közpénzt fordított saját tevékenységének reklámozására az MVM Zrt., több mint 2,2 milliárd forintos reklámköltséget fizettek ki kormányközeli médiumoknak 2016 eleje óta – derítette az LMP.
Andy Vajna
Bencsik András
Csetényi Csaba
Habony Árpád
Huth Gergely
Liszkay Gábor
Tombor András
Artamondo Kft. (Magyar Demokrata)
Atmedia Kft.
Insider Média Kft.
Magyar Idők (újság)
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
ODEX Outdoor Expert Kft.
Origo Zrt.
Paksi Atomerőmű Rt.
Radio Plus Kft.
Ripost Média Kft.
SA Day Kft.
TV2 Média Csoport Zrt.
háttér
klientúra
média
Több százmillió került a kormányközeli médiához a paksi reklámokból
Mészáros és Habony mellett Andy Vajna is örülhet.
Paks II
Andy Vajna
Csetényi Csaba
Habony Árpád
Mészáros Lőrinc
Magyar Idők (újság)
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Mediaworks Hungary Zrt.
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Ripost Média Kft.
atom
lekenyerezés / presztízsberuházás
média
Paks
Tolna megye
Több százmillió került a kormányközeli médiához a paksi reklámokból
Mészáros és Habony mellett Andy Vajna is örülhet.
LMP: Még el sem indult a paksi bővítés, Mészáros és Habony már keresett rajta
Eddig 160 millió forintot kapott az atombizniszbe minap beszálló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks Zrt. és Pannon Lapok Társasága Kft. azért, hogy a paksi bővítést reklámozzák. A Lehet Más a Politika készített táblázatot az állítólagos összes reklámköltésről, amely csaknem 1,2 milliárd forintot tesz ki.
Paks II
Andy Vajna
Csetényi Csaba
Habony Árpád
Liszkay Gábor
Mészáros Lőrinc
Magyar Idők (újság)
Mediaworks Hungary Zrt.
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
ODEX Outdoor Expert Kft.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Radio Plus Kft.
Radio Sales House Kft.
TV2 (televízió)
klientúra
média
3 milliárd forintot költött a kormány a kvótakampány végére
2016 szeptemberében, az október 2-i kvótanépszavazást megelőző utolsó hónapban és a referendumot követő hetekben összesen 2,9 milliárd forintot költött a kormány reklámkiadásokra. A pénz nagy része szokás szerint a Fidesszel lojális médiacégeknél landolt. A legtöbbet a TV2, a Kod Media, a Mediaworks és az Origo kapta, de nem járt rosszul a Lokál, a Magyar Idők és a Pesti Srácok sem.
A Népszabadság felfüggesztése
Kvótareferendum kommunikációja
Csetényi Csaba
Rogán Antal
Esma Zrt.
Fidesz
GerillaPress Kft.
Kod Media Kft.
Lokál (újság)
Magyar Idők (újság)
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
ODEX Outdoor Expert Kft.
Origo Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
TV2 (televízió)
hirdetés
klientúra
média
PR
választások - népszavazás
Irány 2018 - Nem lesz kampányszünet
Hullámokban ugyan, de folyamatos lesz a kampány 2018-ig. László Róbert, a Political Capital választási szakértője reagált így lapunknak, amikor azzal szembesítettük, itt az újabb kormányreklám, a „Magyarország erősödik”. Ezen az újabb kampányon ismét Rogán Antal Pasa parki szomszédja kaszálhat. A szakértő szerint, amíg nem hoznak megfelelő törvényeket, a kormány és az önkormányzatok annyi pénzt költhetnek ilyesmire, amennyit csak akarnak.
Drága reklámok a "baráti sajtóban" - De mit is hirdetnek valójában?
Nem tudni, pontosan, mit is hirdet alkalmanként több mint 2 millió forintért az MVM Zrt. a kormánypárti Magyar Időkben. Arra a kérdésünkre sem kaptunk választ, hogy miért az ismeretlen példányszámú lapot választották a reklámozásra. Eközben Rogán Antal tárcája gyurcsányozással válaszolt az Együttnek.
Egymilliárdért utókampányol a kormány
Bruttó egymilliárd forintot költ a kormány az egyébként érvénytelenül zárult október 2-i népszavazás most is zajló utókampányára – derült ki a Miniszterelnöki Kabinetiroda lapunknak küldött válaszaiból. A kormányzati honlap szerint a „Megüzentük Brüsszelnek: 98% NEM! a kényszerbetelepítésre!” szövegű plakáthadjáratra vonatkozó szerződést már a referendum előtt, szeptember 27-én megkötötték a Rogán Antal miniszter szomszédja, Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozó két társasággal, a Network 360 Reklámügynökség Kft.-vel és az Affiliate Network Kft.-vel.
Csetényi üzlettársa kaszált a kvótakampány rádióreklámjaival
Májusban összesen 404 millió forintot költött a kormány a kvótakampányra, a tévéhirdetésekkel a TV2, a rádióreklámokkal Csetényi Csaba üzlettársa kaszált. Augusztusra 1700 citylightot és közel 4800 óriásplakátot rendeltek a nyomdától 22 millió forintért. Újabb adatokat hoztunk ki a Kabinetirodától.
A Népszabadság felfüggesztése
A TV2 eladása
Csetényi Csaba
Krskó Tibor
Affiliate Network Kft.
KarcFM (rádió)
Kod Media Kft.
Magyar Hírlap (újság)
Magyar Idők (újság)
Media Services Company Magyarország Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Network 360 Kft.
Pannon Lapok Társasága Kft.
adatigénylés
hirdetés
klientúra
média