Kulcsszavak: |
|
Intézmények: |
Találatok: [6] Oldalak: 1
Szinte családi vállalkozásban üzemeltetik az autópályákat a következő 35 évben
Mészáros Lőrinc, Szíjj László, rokonaik és üzletfeleik magánszáma lesz a sztrádakoncesszió működtetése.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Belgrád-Budapest vasútvonal
Barna Zsolt
Magi Julianna
Matolcsy Ádám
Mészáros Lőrinc
Németh Tamás
Orbán Viktor
Polyák József
Rogán Antal
Száraz István
Szíjj Berta
Szíjj László
Szőke Gábor
Tiborcz István
Vida József
Vörös József
Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.
Cronus Magántőkealap
Duna Aszfalt Zrt.
Konzum PE Magántőkealap
Magyar Bankholding Zrt.
Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt.
Magyar Külkereskedelmi Bank (MKB) Zrt.
MBH Bank Nyrt.
Mészáros és Mészáros Zrt.
MKIF Infrastruktúra Üzemeltető Zrt.
MKIF Primus Zrt.
MKIF Quartus Zrt.
MKIF Quintus Zrt.
MKIF Secundus Zrt.
MKIF Sextus Zrt.
MKIF Tertius Zrt.
Nemzeti Koncessziós Iroda
Opus Bridge Magántőkealap
Opus New Way Magántőkealap
RM International Zrt.
Themis Magántőkealap
Vesta Magántőkealap
Via Magántőkealap
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
átláthatóság
autópálya
építőipar
hitelezés
ítélet/döntés
klientúra
koncesszió
közbeszerzés
közlekedés
rokonok
támogatás
tőkealap
útépítés
vasút
Szinte családi vállalkozásban üzemeltetik az autópályákat a következő 35 évben
Mészáros Lőrinc, Szíjj László, rokonaik és üzletfeleik magánszáma lesz a sztrádakoncesszió működtetése.
Barna Zsolt
Magi Julianna
Matolcsy Ádám
Matolcsy György
Mészáros Lőrinc
Németh Tamás
Orbán Viktor
Polyák József
Száraz István
Szíjj Berta
Szíjj László
Szőke Gábor Miklós
Vida József
Vörös József
Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.
Cronus Magántőkealap
Duna Aszfalt Zrt.
Konzum PE Magántőkealap
Magyar Bankholding Zrt.
Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt.
Magyar Külkereskedelmi Bank (MKB) Zrt.
MKIF Infrastruktúra Üzemeltető Zrt.
MKIF Primus Zrt.
MKIF Quartus Zrt.
MKIF Quintus Zrt.
MKIF Secundus Zrt.
MKIF Sextus Zrt.
MKIF Tertius Zrt.
Nemzeti Koncessziós Iroda
Opus Bridge Magántőkealap
Opus New Way Magántőkealap
Themis Magántőkealap
Vesta Magántőkealap
Via Magántőkealap
adatigénylés
átláthatóság
autópálya
bankok - pénzintézetek
építőipar
gazdálkodás
háttér
hitelezés
klientúra
koncesszió
közbeszerzés
közlekedés
rokonok
tőkealap
tőzsde
útépítés
Mészárosék tesznek egy szívességet, aztán százmilliárdokat szakítanak az autópályákból 2057-ig
Mészáros Lőrinc üzleti körei húzták be az állami gyorsforgalmi utak üzemeltetésének és fejlesztésének 35 éves koncesszióját. Rövid távon az állam és a párt nyer, hosszú távon Mészárosék.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
Duna Aszfalt Zrt.
Konzum Befektetési Alapkezelő Zrt.
Közgép Zrt.
Mészáros és Mészáros Zrt.
Minerva Befektetési Alapkezelő Zrt.
Nemzeti Koncessziós Iroda
Themis Magántőkealap
átláthatóság
autópálya
építőipar
klientúra
koncesszió
közbeszerzés
tőkealap
útépítés
Kiderült, ki kezelheti 2057-ig a magyar autópályákat, és nem lepődtünk meg
Kihirdették a nemzeti autópálya-koncesszió közbeszerzésének eredményeit, jól ismert nevek szerepelnek a győztes koncesszióban és az alvállalkozók listáján is.
Mészáros Lőrinc
Rogán Antal
Szíjj László
Cronus Magántőkealap
Duna Aszfalt Zrt.
Eurout Kft.
FŐBER Zrt.
Hódmezővásárhelyi Útépítő (Hódút) Kft.
Konzum PE Magántőkealap
Közgép Zrt.
Mészáros és Mészáros Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Nemzeti Koncessziós Iroda
Opus Bridge Magántőkealap
Opus Global Befektetési Alapkezelő Zrt.
Opus Global Nyrt.
Opus New Way Magántőkealap
RODEN Mérnöki Iroda Kft.
Themis Magántőkealap
UNITEF'83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt.
Utiber Kft.
Vesta Magántőkealap
Via Magántőkealap
VIKÖTI Mérnök Iroda Kft.
átláthatóság
autópálya
építőipar
gazdálkodás
háttér
klientúra
koncesszió
közbeszerzés
közlekedés
tőkealap
útépítés
Nem tudja a kormány, hogy megéri-e harmincöt évre koncesszióba adni az autópályákat
„Csak olyan előzetes számítások léteznek, amelyek becslésnek tekinthetők” – hangzott el egy bírósági tárgyaláson az autópályák koncesszióba adásáért felelő kormányzati szerv részéről. A kormány tehát úgy mondana le harmincöt évre a hazai gyorsforgalmi utak fenntartásáról, hogy nem számolta ki pontosan, megéri-e az adófizetőknek, ha az állam helyett magáncégek üzemeltetik az autópályákat.
Döntött a bíróság: ki kell adni a 35 éves sztrádatender háttéranyagait
A Fővárosi Törvényszék szerint nem indokolt az "előkészítő anyagok" 10 évre való titkosítása, a közvéleménynek joga van megismerni ezeket. Első fokon pert nyert a Transparency International (TI) Magyarország a Nemzeti Koncessziós Iroda (NKI) ellen a sztrádatender ügyében. Mint az közismert, a magyar kormány koncessziós eljárásban 35 évre átadná a magyar gyorsforgalmi úthálózat üzemeltetését és a még hiányzó szakaszok építését a leendő nyertesnek. Az ezzel kapcsolatos közbeszerzési eljárás tárgyalásos szakasza jelenleg is folyik, az iroda, illetve a mögötte álló Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda az év végéig nyélbe is szeretné ütni a 35 évre szóló üzletet, annak ellenére, hogy a koncessziós szerződés hossza indokolatlanul nagy.
Találatok: [6] Oldalak: 1