Intézmények: |
|
Személyek: |
Találatok: [3] Oldalak: 1
Mészáros Lőrinc két vállalkozásának irányításából is távoztak a gyerekei
A felcsúti milliárdos gyerekeinek vagyonosodása ugyanakkor nem állt meg, a nyílászárófronton szereztek új tulajdont.
Mészáros Lőrinc közelében már kisüzemi sörfőzésben is utaznak
Egy olyan vállalkozásról van szó, amelynek alapítója jól ismeri a Mészáros családot.
Gerencsér Dominik
ifj. Mészáros Lőrinc
Matolcsy Ádám
Mészáros Ágnes
Mészáros Beatrix
Mészáros Lőrinc
Száraz István
61 Kisüzemi Sörfőzde Zrt.
Fejér B.Á.L. Építő és Szolgáltató Zrt.
Fenstherm Ablak Kft.
Fenstherm Future Zrt.
Fenstherm Kontakt Kft.
Hübris Sörfőzde Zrt.
élelmiszeripar
építőipar
EU
klientúra
támogatás
Fejér megye
Felcsút
Ez sem tipikus: Mészáros Lőrinc gyerekei egy cégükből sem vettek fel osztalékot
Megtört 2019-ben a szárnyaló lendület Mészáros Lőrinc gyermekeinek zászlóshajó cégénél. Más érdekeltségeik ugyanakkor elég jól hoztak a konyhára. Osztalékot azonban egyik cégükből sem vettek ki a beszámolók szerint.
Nem lehet magabiztosan kijelenteni, hogy Mészáros Lőrinc gyerekei maradéktalanul elégedettek lennének a tulajdonukban lévő cégek tavalyi évével. Bár a kisebb vállalkozások szép számokat hoztak 2019-ben és növekedni tudtak, a tervezőiroda is felívelőben van, addig a zászlóshajó cégnél megtört a korábbi szárnyaló lendület. És nem is kicsit. A Fejér-B.Á.L Zrt.-nél jócskán visszaestek a bevételek, aminek szinte törvényszerű következménye lett, hogy a profit is jóval alacsonyabban alakult a 2018-asnál. Igaz, ez is csak viszonyítás kérdése, hiszen még így is 1,5 milliárdos profitra tettek szert (ám ez az előző évi negyede). Ami viszont a Nemzeti Együttműködés Rendszerében egész ritka jelenség: ezúttal egyetlen cégükből sem fizettek ki maguknak osztalékot, hiába lett volna rá lehetőség.
Szokatlan tétel a kiadások között
A részletezett anyagjellegű ráfordítások között tűnt fel egy igazán szokatlan tétel:
hirdetés, reklám, propaganda: 544 millió forint.
A tétel jelentős, főleg annak fényében, hogy egy ekkora összegű kampány esetén számos helyen találkozni kellett volna, ámnem tudunk felidézni semmilyen Fejér-B.Á.L. reklámot. Az biztos, hogy jelentős kiadás volt ez, mivel a korábbi években ezen a címen ennek töredékét költötték el. 2017-ben 2 milliót, 2018-ban pedig 20 millió forintot. A megugrás hátterében véleményünk szerint két dolog állhat: vagy valamelyik focicsapatot szponzorálták meg ekkora összeggel (az eszéki vagy a felcsúti focicsapatot tartjuk erre esélyesnek, melyeknek a honlap szerint támogatói is), vagy pedig valamelyik KESMA-terméket "támogattak" meg ilyen formában ekkora összeggel.
Találatok: [3] Oldalak: 1