language

Intézmények:

Figyelő (újság) highlight_off
Ripost Média Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Tévéje, műsorgyártója és hetilapja már van az új kormányközeli alapítványnak

Nagyon úgy tűnik, hogy még az idén le akarjak zavarni a Fidesz-közeli média teljes szervezi átalakítását. Erre utal legalábbis, hogy az egyes médiumokat rohamtempóban kezdték el bepakolni a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) alá. Alig egy héttel azt követően, hogy szinte minden jelentősebb, kormányhoz közelálló médiatulajdonos felajánlotta ilyen jellegű érdekeltségeit az alapítványnak, több cégnél már meg is történt a tulajdonosváltás.

Több mint 30 milliárdos ajándékot kapott oligarcháitól a NER

Összeszedtük, hogy a Fidesz-közeli vállalkozók közül ki mennyit költött azokra a médiumokra, amelyeket most ingyen adott át egy alapítványnak.

Mészáros névleg is betolja médiabirodalmát a fideszes centrumba

Mészárós Lőrinc újabb lapokat zsákmányolt be: az MTI közlése szerint a Mészáros tulajdonában álló Talentis Group Zrt. felvásárolta a Magyar Idők kiadóját, közvetett tulajdonába került a Lapcom és a az Inform Média. A legújabb közlemények szerint pedig a Szabad Föld és az ezt kiadó Mezőgazda Lap- és Könyvkiadó vállalat (természetesen többi kiadványával együtt) szintén Mészáros cégéhez került.

Kellemeset a hasznossal: így válnak a közpénz-milliárdok magánvagyonná a kormánypropagandával

A kormányközeli tulajdonosok kezei alatt termőre fordultak a korábban gyakran szenvedő médiavállalkozások. Röviden így lehet összefoglalni a hazai médiapiac 2017-es évét. Tavaly számos, korábban az életben maradásért küzdő, de legalábbis erősen veszteséges médium termelt komoly profitot, néhányból pedig már pénzt is ki tudtak venni a tulajdonosok. Nem is keveset: Habony Árpád és Mészáros Lőrinc is százmilliókkal gazdagodott a sajtótermékeinek köszönhetően.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.
Találatok: [5]  Oldalak:   1