Lapok: |
|
Kulcsszavak: |
Találatok: [10] Oldalak: 1
Felháborító az ezer milliárdos extraprofit a multiknál, Mészároséknál örvendetes
Az úthálózat legjobb részét passzolja le a kormány 35 évre, a tönkrement utak maradnak az állam nyakán
A gyorsforgalmi tender generációnyi időre bebetonozott nyertese annyi bevételre számíthat 2057-ig, mint az államosított nyugdíjpénztári vagyon.
Jó drágán, völgyhidakkal építik tovább a legértelmetlenebb magyar autópályát
Másodrendű főutakon is nagyobb forgalom van, mégis sztráda épül a horvát határig Baranyában. A Duna Aszfalt és a Strabag lehet a befutó.
Egy hasznosnak tűnő állami program, a részleteket mégis rejtegetik
A Fidesz-kormányok oktatási forráskivonása tette igazán jó ötletté a Medgyessyék idején kitalált egyetemi ingatlanfejlesztési koncepciót.
A botrányhősök 18 milliárdot kaszáltak, mióta Borkai a polgármester
Az uutóbbi 13 évben a győri közbeszerzések 37 százalékát olyan cégek nyerték, amelyek tulajdonosainak vagy vezetőinek neve előkerült a polgármesteer botrányában.
Borkai szexbotránya
Pollack Mihály téri mélygarázs
Borkai Petra
Borkai Zsolt
Fodor Géza Szabolcs
Gasztonyi László
Neumann Zoltán
Paár Attila
Rákosfalvy Zoltán
Szabó Ervin
Tiborcz István
Arrabona Parkolóház Kft.
City Győr Luxemburg SA
Diákolimpia 2017 Kft.
Elios Innovatív Zrt.
Fodor Építőipari Kft.
Győr-Szol Kft.
Kagemi A.G.
Királysarok Kft.
Közgép Zrt.
Strabag
West Hungária Bau (WHB) Építő Kft.
állami/önkormányzati szerződések
építőipar
háttér
klientúra
közbeszerzés
offshore
parkolás
PPP
rendezvényszervezés
rokonok
túlárazás / pénznyelő
vendéglátás
Győr
Győr-Moson-Sopron megye
Demján Sándor adakozásait a magyar adófizetők állták a Müpa extraprofitjából
A TriGránit összesen 23 milliárd forint nyereséget ért el egy állami kultúrprojekten. Az adófizetők százmilliárdnál is többet buktak.
Idén 130 milliárdot költünk az MSZP-SZDSZ kormányok kőbe vésett szerződéseire
Hiába költött a kormány 2010 óta 37 milliárdot a ppp projektek kivásárlására, a legdrágább börtönök és a Müpa továbbra is magánkézben vannak, és kiemelkedő hasznot termelnek a tulajdonosaiknak.
Négy szerződéssel annyit dobott ki az állam, mint a nyugdíjpénztári vagyon
Számításaink szerint 2853 milliárd forinttal járt volna jobban az ország, ha az M5-ös és M6-os autópályánál PPP-szerződések helyett inkább hitelt vesznek fel.
Évi 54 milliárdot keres az állam az M1-es autópályán, mégis majd szétesik
A teherautók használatarányos útdíja valóságos kincsesbánya a kormánynak, idén már 230 milliárdot is beszedhetnek ebből. A személyautók után várható 70 milliárddal együtt ez már annyira nagy összeg, hogy minden 40. forint állami bevétel az útdíjakból folyik be. Az M1-es évi 54 milliárd profitot termel az államnak, az M6-os viszont számításaink szerint évi 50 milliárdos veszteséget termel – változatlan forgalom esetén még további 22 évig.
Az Orbán-kormány aszfaltozója Afrika szívében vesz részt egy 125 milliárd forintos útépítésen
2011 környékén két magyar vállalkozó többször is járt üzleti úton Afrika egyik legszegényebb országában, a Kongói Demokratikus Köztársaságban. Az ország ásványkincsekben hihetetlenül gazdag Katanga nevű tartománya óriási üzleti lehetőségeket rejtett számukra. Komoly előnyt jelentett, hogy egyikük rokoni kapcsolatban állt a Franciaország méretű tartomány kiskirályával, társa pedig budapesti ingatlanbefektetéseinek köszönhetően finanszírozni tudta az első üzleteket.
Találatok: [10] Oldalak: 1