Kulcsszavak: |
|
Intézmények: |
Három év alatt 714 százalékos növekedés - mit tudnak ezek a NER-cégek?
A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Csetényi Csaba
Kuna Tibor
Rogán Antal
Lounge Design Kft.
Lounge Event Kft.
Magyar Export-Import Bank (Eximbank) Zrt.
Media Dynamics Kft.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
New Land Media Kft.
Szerencsejáték Zrt.
Visual Europe Group Kft.
Visual Europe Zrt.
egészségügy
élelmiszeripar
építőipar
fuvarozás - logisztika
gazdálkodás
háttér
hirdetés
idegenforgalom
infografika
ingatlan
klientúra
közbeszerzés
média
PR
rendezvényszervezés
sport
tanácsadás
túlárazás / pénznyelő
vadászat
választások - népszavazás
Veszprém
Veszprém megye
Húszmilliós támogatást kapott az államfő családpárti alapítványa a Szerencsejáték Zrt.-től
Az állami szerencsejáték-szervező cég jelentős összeggel támogatja Novák Katalin alapítványát, amely a házasságot mint „egy nő és egy férfi élethosszig tartó szövetségét” népszerűsíti. Volt azonban egy másik, jobboldali alapítvány, ami ennek dupláját kapta.
Bessenyei István (Valton)
Novák Katalin
Szijjártó Sarolta
Tiborcz István
Családpárti Alapítvány
Fejlődő Városi Közösségekért Alapítvány
Fidesz
Kommentár Alapítvány
Köztársasági Elnöki Hivatal (KEH)
Márai Sándor Közhasznú Kulturális Közalapítvány
Mathias Corvinus Collegium Alapítvány
Netrise Hungary Kft.
Szerencsejáték Service Nonprofit Kft.
Szerencsejáték Zrt.
gazdálkodás
háttér
klientúra
támogatás
Papíron ugyanannyit költött a Fidesz a kampányra, mint az ellenzék – a teljes kép azonban más
Bár nem látják el az eredeti funkciójukat – a pártok támogatásának átláthatóvá tételét –, néhány érdekességet azért feltárnak a most megjelent pártmérlegek.
Baldauf Csaba
Győri Enikő
Kósa Ádám
Lezsák Sándor
Orbán Viktor
Paár Attila
Pócs János
Trócsányi László
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Demokratikus Koalíció (DK)
Fidesz
Jobbik
KDNP
LMP
Magyar Kétfarkú Kutyapárt (MKKP)
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Megoldás Mozgalom (MEMO)
Mi Hazánk
Momentum
MSZP
Párbeszéd (párt)
Szerencsejáték Zrt.
West Hungária Bau (WHB) Építő Kft.
gazdálkodás
hirdetés
média
pártfinanszírozás
támogatás
választások - népszavazás
Bayer Zsolt cége 89 milliós pluszba fordult tavaly, 25 milliós lett az osztalék
A Fidesz-alapító publicista vállalkozása válság idején is jól zakatol.
Bayer Zsolték értékteremtő cége nagyot szakított
104 millió forint bevételből 89 millió forint adózott eredményt ért el az 1100ÉV Kft, ami értéket teremt.
Közpénz, erő, egyetértés: nyert annyit az FTC az európai kupákban, hogy meglenne az állami támogatás nélkül?
Több, mint 3,5 milliárd forintot nyert a Ferencváros azzal, hogy a legjobb 16-ba jutott az Európa Ligában, nem csoda, hogy sokan fölvetik: most már talán meg lehetne oldani állami pénz nélkül is a klub működtetését? A válasz nem egyszerű, már csak azért sem, mert nehéz követni, pontosan mennyi is az államtól vagy az állam közvetlen közeléből érkező bevétel. Összegyűjtöttük, amit a hivatalos adatok alapján tudni lehet.
A Miniszterelnöki Hivatalnál senki sem költött többet tavaly hirdetésekre
Az állami szereplők pörgették a reklámpiacot.
Választási kampány nélkül kevesebb jut propagandára, de az a „megfelelő” helyekre
Harmadára csökkent az állami reklámköltés a tavaszi parlamenti választás után, de az eloszlása semmivel sem lett demokratikusabb: több mint 80 százaléka kormányközeli médiumokhoz került.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.
Hold Reklám Kft.
Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnökség
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
New Land Media Kft.
Publimont Kft.
Radio Plus Kft.
Szerencsejáték Zrt.
TV2 Média Csoport Zrt.
átláthatóság
gazdálkodás
háttér
hirdetés
klientúra
média
támogatás
túlárazás / pénznyelő
Egyre többet költ a kormány autó-motor sportra, Szijjártó sógorának is jutott belőle
Idén már 36 milliárdot szán a kormány erre a területre, az ágazatban Szijjártó Péter sógora is egyre fontosabb szereplő.
Szabó Tünde
Szijjártó Péter
Szijjártó Sarolta
HUMDA Magyar Autó- és Motorfejlesztési Ügynökség Zrt.
Hungaroring Sport Zrt.
Külgazdasági és Külügyminisztérium
Lounge Design Kft.
New Land Media Kft.
Ostermann Kft.
Sárhegyi és Társa Ügyvédi Iroda
Szerencsejáték Zrt.
átláthatóság
gazdálkodás
hirdetés
klientúra
rokonok
sport
támogatás
Legalább 12 milliárdot szórhat el a kormány a szinte semmire se jó védettségi kártyákra
A plasztiklapok nem tükrözik a védettséget, a világ nagy részén el sem fogadják, és rövidesen app helyettesíti. Az előállító cégben vezető tisztségviselő Stumpf István kormánybiztos.
Erdős Ákos
Pintér Sándor
Stumpf István
Stumpf János
ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.
Belügyminisztérium (BM)
IdomSoft Zrt.
Magyar Posta Zrt.
MÁV
NAV
Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Nemzeti Népegészségügyi Központ
Szerencsejáték Zrt.
állami/önkormányzati szerződések
covid-19
egészségügy
gazdálkodás
jogalkotás
túlárazás / pénznyelő