Intézmények: |
|
Személyek: |
Találatok: [3] Oldalak: 1
Potom 42 millióba került, hogy az „Érik a szőlő” szóljon a 37-es főút egy szakaszán
Az útszakaszt már tavaly átadták, de csak most derült ki, hogy mennyivel dobta meg a 37-es főút fejlesztésének költségeit az az elképzelés, hogy zenéljen az útburkolat, amikor végighajtanak rajta. Az uniós közbeszerzési értesítőbe feltöltött dokumentum szerint 42,4 millió forintos pluszkiadást jelentett ez a korábban nem tervezett munka. A kivitelező Szíjj László cége, a Duna Aszfalt volt. Magyarországon egyébként ez a második út, ami zenél.
Hóágyúval verébre
izet is fakasztana a Kékesen, ha tehetné, csak már indulnának a fejlesztések választókerületének legfontosabb turisztikai attrakciójánál. Pedig nem is a fideszes képviselőt, Horváth Lászlót hívják a környékbeliek „a hegy urának”, hanem Dobróka Tamást, Heves megye egyik legjelentősebb vállalkozóját, az immár budapesti székhelyű, de abasári–gyöngyösi gyökerű He-Do Kft. tulajdonosát. Dobróka és cége több évtizede a kékestetői sícentrum üzemeltetője, ami önmagában valóban nem egy főnyeremény, hiszen az ezerméteres magasság soha nem volt az örök hó határa fölött, hát még a globális felmelegedés idején. Heteken belül mégis egy olyan előterjesztést szándékoznak bevinni a kormány elé, amely móresre tanítaná a fukar természetet, és akkor is lehetővé tenné a hegyoldal lejtőinek behavazását, ha az egész vidéket messze elkerülik a felhők. Bár környezetvédelmi szempontból ezzel ellentétes ajánlások születtek, a kabinos felvonóval megerősített, négy évszakos turisztikai szezon nemcsak a hegy urának, hanem a Mátra többi haszonélvezőjének, köztük Mészáros Lőrincnek is kedvezne.
Szégyenprojektek miatt bünteti Brüsszel Magyarországot több mint 100 milliárd forintra
Az Európai Unió illetékesei ellenőrzésük alkalmával huszonkilenc vizsgált projektből huszonnégyben találtak kivenitvalót: a 24.hu most részletesen ismerteti az érintett ügyeket, illetve bemtuatja, melyik miatt, mennyi büntetést kell fizetnie Magyarországnak. Különféle Mészáros Lőrinc-projektek miatt például több mint húsz milliárd forint áll majd a számlán, de a Miniszterelnökség, azaz az uniós pénzeket osztó szervezet miatt is bukunk három milliárdot. Az összkár százmilliárd forintnál nagyobb lesz.
Csetényi Csaba
dr. Bajkai István
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
A-Híd Építő Zrt.
Duna Aszfalt Zrt.
Ész-Ker Kft.
HE-DO Kft.
Hódút Hódmezővásáhelyi Útépítő Kft.
Magyar Fejlesztési Bank (MFB)
Magyar Közút Nonprofit Zrt.
Miniszterelnökség
Nemzeti Fejlesztési és Stratégiai Intézet Korlátolt Felelősségű Társaság (NFSI)
R-Kord Kft.
SBGK Ügyvédi Iroda
Strabag
V-Híd Zrt.
2014-2020-as uniós ciklus
bírság
EU
közbeszerzés
pályázat
túlárazás / pénznyelő
útépítés
vasút
Találatok: [3] Oldalak: 1