A kormány annyira meg akarja szerezni a budapesti repülőteret, hogy szavazatelsőbbségi és egyéb különleges jogokat is kész volt átengedni azoknak a befektetőtársaknak, akik hozzásegítik ehhez. Ha eljutnak a szerződésig, Orbán Viktor barátai újabb üzletekhez jutnak.
Az a helikopter, amin Mészáros Lőrincet és Várkonyi Andreát látták november elején Szegeden, sokszor bukkan fel Ferihegyen pont akkor, amikor a már jól ismert, Mészároshoz köthető magánrepülő indul, vagy éppen érkezik. De ugyanennek a helikopternek a ferihegyi fordulóit vizsgálva találtunk egy másik repülőgépet is, ami sok egyéb út mellett ott volt Kínában, amikor Orbán Viktor Putyinnal és Hszi Csin-pinggel tárgyalt, vagy Londonban, amikor a Royal Albert Hallban lefotózták Mészárost és Várkonyit.
Elhagyja a ferihegyi földi kiszolgálással foglalkozó céget, az Airport Service Budapest Zrt.-t két, a kormányhoz közel álló vállalat: a belügyminiszter volt cége, a Civil Biztonsági Szolgálat, valamint az immár Mészáros Lőrinc közelébe került Valton-Sec.
Érdekes időzítés.
Hiába tolt bele az állam gigászi összeget, sikeres modernizáció helyett tönkrement a patinás Tungsram izzógyár. Míg az adófizetők veszítenek, az „ügyesek” a vagyonelemekből szemezgetnek.
Soha nem voltak ennyire beszédesek azok a külföldi vállalatok, amelyeknek a kiszorításán a magyar kormány ügyködik. Elkezdték nyilvánosságra hozni a megfélemlítés konkrét módszereit, ami megnehezíti, hogy az ország hozzájusson a várt 28 milliárd eurónyi uniós támogatáshoz.
Palkovics László gyorsan növekvő jármű- és hadiipari, illetve egyetemi birodalma több mint száz, jellemzően minisztériumi és Fidesz-közeli embernek ad zsíros vezetői állást.