Lapok: |
|
Személyek: |
Találatok: [7] Oldalak: 1
Hihetetlen: Két év késéssel talán mégis hazahozzák a Sámándobot
Megérkeztek Karcagra a milánói világkiállítás magyar pavilonjának első darabjai, írta meg az MTI. Ezzel záródhat a Sámándob három éve kezdődött kálváriája.
1,1 milliárd forintból költöztetik Karcagra a Sámándobot
A milánói expó magyar pavilonjának hazaszállítására és karcagi újraépítésére - a költségvetési törvényben szereplő forráson felül - további 500 millió forintot biztosít a kormány .
Öt döbbenetesen innovatív mód állami milliók eltüntetésére
Soha olyan bevállalós világkiállítási programunk nem volt, mint amit Szőcs Gézának sikerült összeraknia Milánóban. Volt már szó a láthatatlan filmekről és a misztikus élményutakról, de most mélyebbre ástunk. Megdöbbenve láttuk, mire költött az állam milliárdokat a magyar hatóságoktól távoli Olaszországban. Ha ebből nem derül ki, milyen kreatív nemzet vagyunk, akkor semmiből.
Lehet utánam csinálni!
Tudományos tevékenységet nem végez, egy nem létező egyetemen rektorhelyettes, az általa elnökölt osztrák „akadémia” pedig tavaly azt a Tarlós Istvánt tüntette ki a választási kampányban, aki idén felügyelőbizottsági posztot adott neki egy fővárosi cégben. Megpróbáltam komolyan venni Magyarország legnépszerűbb biztonságpolitikai szakértőjét, de ahogy elmerültem az életrajzában, ez egyre nehezebben ment.
Az expóbörleszk folytatódik: megdöbbentő, mire mentek el százmilliók
Több százmillió forintért rendelt Szőcs Géza kormánybiztos filmeket, multimédiás projekteket, sőt élményutakat a milánói expo általa irányított magyar megjelenésére. A produkciók sehol nem láthatók, csak a kifizetéseknek van nyomuk.
Mi volt Szőcs Géza utolsó döntése?
A kulturális államtitkár lemondása előtt két nappal kapott hárommilliós NKA-támogatást az a Forrás galéria, amelynek kiállításait korábban Szőcs nyitotta meg, majd az ismeretlenségből állami kiállításszervezővé tette.
Így kerültek az alternatív ősmagyarok Pekingbe
A Forrás galéria egyedül szervezett 100 milliós állami reprezentációs kiállítást Pekingben. Tóth Norbert galériás a szakmai közönségnek elmagyarázta, miért jó, hogy nem volt pályáztatás, hogy nem tudható, kik a szponzorok, hogy titkos a szakértők névsora, hogy galériája végül egymillió jenes eladás közelébe került.
Találatok: [7] Oldalak: 1