Kulcsszavak: |
|
Intézmények: |
Találatok: [4] Oldalak: 1
Az előválasztásra százmilliók mentek el, Márki-Zay győzelmére a töredékét sem adják az ellenzéki pártok
Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az Országgyűlés összetételéről szóló versenyben, mint az ellenzék.
Deák Dániel
Gattyán György
Karácsony Gergely
Márki-Zay Péter
Orbán Viktor
Toroczkai László
Varga Judit
99 Mozgalom
Aktuális Média Nonprofit Kft.
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Demokratikus Koalíció (DK)
Facebook
Fidesz
Jobbik
Jogállam és Igazság Nonprofit Kft.
Magyarország Kormánya
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
Mi Hazánk
Mindenki Magyarországa Mozgalom Egyesület
Miniszterelnökség
Momentum
állami/önkormányzati szerződések
civilek
gazdálkodás
hirdetés
kampányfinanszírozás
klientúra
média
támogatás
választások - népszavazás
Csak idén 21 milliárd ment kormánypropagandára, szórják a tízmilliókat a Fidesz-közeli „civileknek” is
Felkerült a kormány honlapjára a Miniszterelnöki Kabinetiroda friss szerződéslistája, ebből derül ki, hogy mire mennyit költöttek az utóbbi években, hónapokban. Ebből például azt látni, hogy 1,8 milliárdba, azaz közel kétmilliárd forintba került a kormánynak a tavaly nyári, járvány utáni konzultáció összeállítása és kipostázása. Ebben a fő csapásirányok a koronavírus utáni élet újraindítása, csatározás az EU-val, járvány, migráció.
A Batthyány Lajos Alapítvány támogatásai
Balásy Gyula
Király Nóra
Orbán Viktor
Rogán Antal
Simon Beatrix
Batthyány Lajos Alapítvány
Fiatal Családosok Klubjának Egyesülete
Fidesz
Kommentár Alapítvány
Magyar Államkincstár (MÁK)
Magyarország Kormánya
Mindennapok Női Szemmel Egyesület
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV)
New Land Media Kft.
Pénzügyminisztérium
Pesti Fiatalokért Egyesület
Zöld Követ Egyesület
civilek
jogalkotás
kampányfinanszírozás
média
választások - népszavazás
A sok százmilliós kérdés: felveheti az ellenzék a versenyt a kormánypropagandával a Facebookon?
Most egyeztetnek az ellenzéki pártok arról, hogyan lehetne a Fidesz kampánymódszerét lemásolni úgy, hogy az mindenben szabályos legyen. Csakhogy a Fidesz módszere mögött rengeteg pénz is van: csak a Megafon 600 millióból hirdet a Facebookon, az ellenzék egy jóval szerényebb büdzséből veheti fel a versenyt.
Bige László
Deák Dániel
Déri Stefi
Dessewffy Tibor
Ficsor Ádám
Gyurcsány Ferenc
Karácsony Gergely
Koncz Zsófia
Márki-Zay Péter
Páva Zoltán
Rákay Philip
Szigetvári Viktor
Állami Számvevőszék (ÁSZ)
Amplify App OÜ
Budapest Beszél
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Demokratikus Koalíció (DK)
Facebook
Fidesz
Magyarország Kormánya
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
MSZP
átláthatóság
civilek
hirdetés
jogalkotás
kampányfinanszírozás
média
választások - népszavazás
Egymilliárdba kerül Orbán levelezése
A gazdasági konzultáció eredményeinek közlésére további 44,3 millió forintot áldoz a kormány.
Találatok: [4] Oldalak: 1