language

Intézmények:

KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. highlight_off

Személyek:

Zoób Kati highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Tízmilliókkal támogatta egy közpénzből működő alapítvány Zoób Kati amerikai divatbemutatóját

Titkolja a külügy, hogy mire költik a magyar állam százmillióit Finkelstein “gyermekei” az Egyesült Államokban – írtuk az év elején. Akkor azt szerettük volna megtudni, hová folyik el a magyar állam több, mint 2 milliárd forintja, amelyet a Magyar Foundation of North America (MFNA) nevű nonprofit szervezetnek utalt ki az elmúlt években – az Átlátszó jelenleg is pereli a Külgazdasági- és Külügyminisztériumot (KKM) ezeketért az adatokért. A költségek egy része ugyanakkor most kiderült: a szervezet 120 ezer dollárt (mintegy 33 millió forintot) fordított egy divatbemutatóval összekötött eseményre, amelyet Magyarország washingtoni nagykövetségén rendeztek meg.

Az államnak százmilliós bukás, Zoób Kati cégének bombaüzlet az állami divatmárka

Négy év alatt, ha nem is holt hamvába, de éppen csak vegetál az “állami divatmárka”, amit a megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató állami cég, a KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. és a divattervező Zoób Kati közösen jegyeznek. A divattervező cége a bemutatott szerződés alapján jelenleg mintegy havi 4,5 millió forinthoz jut a projektben. Eddig összesen közel háromszázmillió forintot költöttek – ebből körülbelül 255 millió forintot Zoób cége kasszírozhatott -, de mindössze 129 millió forint árbevételt értek el az “Attitude” néven futó saját márkával.
Találatok: [2]  Oldalak:   1