language

Személyek:

Kocsis Máté highlight_off

Akták:

Kvótareferendum kommunikációja highlight_off

Kvótareferendum kommunikációja

Kvótareferendum kommunikációja

2016. október 2-án népszavazást rendeztek Magyarországon, aminek a kérdése: „Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?”. A referendum lebonyolításának költségei mellett jelentős összegek mentek el kommunikációra is, a kormány már nyár óta folyamatosan kampányol a nemleges válasz mellett. Az Átlátszó cikke szerint a teljes kormányzati kampány 17 milliárd forintba került. Feltűnő aránytalanság, hogy a hivatalos adatok szerint kilencszer annyi pénz ment a kvótaellenes népszavazási kampányra, mint a Fidesz-KDNP 2014-es parlamenti választási kampányára.


 

 

 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1]  Oldalak:   1

Fantasztikus indoklással utasította el az ügyészség a nyomozást a kampányolásra kötelezett közalkalmazottak ügyében

A kvótanépszavazási kampány legsötétebb fejezete az volt, hogy egy rakás fideszes önkormányzat arra kötelezte a közalkalmazottait és közmunkásait, hogy munkaidőben, egy Fidesz-pártlogós nyomtatott útmutatót követve a részvétel mellett kampányoljanak. Ez praktikusan azt jelentette, hogy egy megkapott listáról végi kellett hívniuk a telefonszámokat és érdeklődni, hogy az illető el akar-e menni szavazni.
Találatok: [1]  Oldalak:   1