Hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzésen választotta ki a kormány A Magyar Reformok Működnek-kampány ügynökségeit. Az indoklás szerint azért, mert a kormány számára előre nem látható okból sürgős volt. Hogy mi volt ez a sürgősség, azt nem árulták el.
A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.
Eredményt hirdetett a Miniszterelnökség a félmilliárd forint keretösszegű rendezvényszerezési közbeszerzésén. Egyetlen induló volt, a Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft.
Eredményt hirdetett a Miniszterelnökség a félmilliárd forint keretösszegű rendezvényszerezési közbeszerzésén. Egyetlen induló volt, a Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft.
A Közbeszerzési Értesítőben megjelent, hogy ki nyerte meg a Magyar Alkotóművészeti Közhasznú Nonprofit Kft. a Múzeumok Éjszakájának kommunikációs feladataira kiírt közbeszerzését.
Kitűnő évet zárt 2013-ban a Fidesz-közeli üzletembereknek mondott Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Fonyó Károly és Liszkay Gábor érdekeltségeibe tartozó médiabirodalom. 40 milliárdos forgalom és 8,2 milliárdos nyereség.
Rendkívül nagy értékű közbeszerzést írt ki 18 hónapos időtartamra vonatkozóan a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). A kreatív-, pr-, médiás és közvéleménykutatási feladatokat is tartalmazó tender értéke közel hárommilliárd forint.