Lapok: |
|
Intézmények: |
Kapcsolódó szervezetek: |
Találatok: [5] Oldalak: 1
A Miniszterelnöki Hivatal a második legnagyobb hirdető volt tavaly
A közép-kelet-európai független kommunikációs ügynökséghálózat, a weCAN szakemberei által összeállított és ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból az is kiderül, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.
6,5 milliárd forintos megbízást nyert el Csetényi Csaba cége
A vállalkozási keretszerződés két részből áll a Közbeszerzési Értesítő szerint. Az első, nettó 5,3 milliárd forintos összegből kreatív tervezési és gyártási feladatokat, nyomdai feladatokat, médiavásárlást kell megoldaniuk eseti megbízások alapján. A második rész nettó 1,2 milliárdja pr-feladatokat, rendezvényszervezési feladatokat, közvélemény- és piackutatást takar.
Rendkívül sürgős volt a kormánynak a sikerkampány
Hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzésen választotta ki a kormány A Magyar Reformok Működnek-kampány ügynökségeit. Az indoklás szerint azért, mert a kormány számára előre nem látható okból sürgős volt. Hogy mi volt ez a sürgősség, azt nem árulták el.
Azért akkora harag talán még sincs
Eredményt hirdetett a Miniszterelnökség a félmilliárd forint keretösszegű rendezvényszerezési közbeszerzésén. Egyetlen induló volt, a Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft.
Fellegi cége arculatot tervez a kormánynak
Fellegi Tamás ex-fejlesztési miniszter cége, az Euroatlantic Solutions tervezi Magyarország honlapját és arculatát a milánói világkiállításra.
Találatok: [5] Oldalak: 1