language

Személyek:

Kuna Tibor highlight_off

Intézmények:

MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. highlight_off

Kuna Tibor

Kuna Tibor a Young & Partners és a Trinity International Communications nevű cégek vezetője.
1999-től az Ifjúsági és Sportminisztérium munkatársa, ahonnan 2003-ban a Stratégiai és Fejlesztési Főosztály vezetőjeként szerel le.
2003-tól a Full-Data Csoport pr és kommunikációs igazgatója
2003-tól a kabinettitkár a FIDESZ országgyűlési frakciójánál
2005-től a Merlin Communications Magyarország stratégiai igazgatója.
2008-tól a Young & Partners ügyvezetője, vezető tanácsadója, emellett 2009-től a FIPRA magyarországi vezető pr tanácsadója is.

 

Fotó: Átlátszó

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Csendben megtolták a propagandát még jobban, 90 milliárd kerülhet egy céghez

A vártnál is többet költhet a következő években kommunikációra az állami szféra, miután az eddig megszokott 25 helyett 30 milliárdos keretszerződést írt alá még június közepén a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH). A keretösszeg ráadásul kétszer feltölthető, tehát ha véletlenül idő előtt elköltené a hivatal a 30 milliárdot, akkor idén még kétszer elkölthet ennyit, azaz végső soron akár 90 milliárdot is. (Legutóbb élt is ezzel a hivatal, tehát az eredetileg 25 milliárdos keretből 75 milliárd lett.)

6,35 milliárd forintért reklámozza az állam a monopolhelyzetben lévő áramszolgáltatót

Az MVM Csoport reklámozására 6,35 milliárd forint jut, a vizes vb kampánya 3 milliárdba kerül, és az állampolgárok tájékoztatása is sokba kerül.

6,6 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 2016. harmadik negyedévében

Az összeg 80 százaléka, 5,3 milliárd forint Rogán Antal propagandaminiszter szomszédjának, Csetényi Csabának a cégeihez került.

Paksi atommilliókkal tömték ki a fideszes haverokat

A paksi atomerőmű-bővítés Orbán Viktor által ígért gazdaságélénkítő hatása eddig leginkább a Fidesz-közeli médiacégeknél tapasztalható: keresve is nehéz olyan, a beruházást reklámozó atomkampányt találni, ahol ne lenne erőteljesen felülreprezentált a Fidesz-barát sajtó- és reklámipar.

Kik fölözik le az évszázad magyar üzletét?

A Paksi Atomerőmű újabb blokkjai már 13 milliárdba kerültek, pedig a területen még egy fűszálat sem tettek keresztbe. Annál inkább vannak vizsgálatok és reklámköltségek.
Találatok: [5]  Oldalak:   1