language

Akták:

Kvótareferendum kommunikációja highlight_off

Intézmények:

Mindshare Kft. highlight_off

Kvótareferendum kommunikációja

Kvótareferendum kommunikációja

2016. október 2-án népszavazást rendeztek Magyarországon, aminek a kérdése: „Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?”. A referendum lebonyolításának költségei mellett jelentős összegek mentek el kommunikációra is, a kormány már nyár óta folyamatosan kampányol a nemleges válasz mellett. Az Átlátszó cikke szerint a teljes kormányzati kampány 17 milliárd forintba került. Feltűnő aránytalanság, hogy a hivatalos adatok szerint kilencszer annyi pénz ment a kvótaellenes népszavazási kampányra, mint a Fidesz-KDNP 2014-es parlamenti választási kampányára.


 

 

 

Mindshare Kft.

MindShare Kft./2001
1123 Budapest, Alkotás utca 53. B. ép. II. em.
ADÓSZÁM:12644449-2-44

CÉGJEGYZÉKSZÁM:01-09-696437

ÁRBEVÉTEL:4.461,15 MFt.

UTOLSÓ MÉRLEG:2015

LÉTSZÁM:48

Céginfó adatlap.

 

 

 

 

 

 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Jól fialó Pasa parki szomszédság

Legalább 900 milliót, de akár 1,9 milliárd forintot is zsebre tehettek reklámközvetítői, illetve közzétételi díj címén Rogán Antal kabinetminiszter Pasa parki szomszédjának, Csetényi Csabának a cégei az október 2-i népszavazási kampánnyal és annak felvezetésével összefüggésben.

A harmadik negyedévben 6,7 milliárdot költött a kormány propagandára

6,669 milliárd forintot költött 2016 harmadik negyedévében a tavaly nyáron kötött 25 milliárd forintos keretszerződés terhére állami propagandára a Nemzeti Kommunikációs Hivatal. A közbeszerzési Értesítőben közzétett tájékoztatás alapján a pénz javát, 5,3 milliárd forintot Cserényi Csaba két cégénél, a Network 360-nál és az Affiliate Networknél költöttek el - Csetényi két cége mellett a Kuna Tibor féle Trinity International és a Mindshare Médiaügynökség szerződött partnere az NKH-nak.
Találatok: [2]  Oldalak:   1