Lapok: |
|
Intézmények: |
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
Találatok: [2] Oldalak: 1
Fiatalos, modern márkává válik a Hunguest Hotels szállodalánc
Öt éven belül minőségi szintugrásra készül a magyar turizmus egyik legjelentősebb szereplője, a patinás Hunguest Hotels szállodalánc. Mészáros Beatrix, a tulajdonos Opus Global Nyrt. és a Hunguest Hotels igazgatósági elnöke a Magyar Nemzetnek adott exkluzív interjúban beszélt 14 tagszálloda nagyszabású megújulási terveiről, egyúttal jelezte: nem kíván foglalkozni a politikai hangulatkeltés szándékával megjelenő írásokkal. Mint mondta, professzionális szakembergárda dolgozik azon, hogy a fiatal generációt is megszólító hazai tulajdonú, nagy múltú hotellánc piacvezető szerepe tovább erősödjön a belföldi turizmusban.
Majdnem ötvenmilliárdot költöttek Rogánék
Alaposan kiköltekezett a tavalyi évben a Rogán Antal kabinetminiszter alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (Nkoh). A közbeszerzési adatbázisban található összegzések és szerződések alapján kiszámoltuk, hogy a különböző állami intézmények kommunikációjára, nyomdai és PR-költségeire 46,7 milliárd forintot osztott szét. Mindezt egy 2016-ban a tavalyi évre kiírt, 25 milliárd forintos keretközbeszerzésre hivatkozva, vagyis a valóságban alaposan túllépte a keretet. A pénzszórás haszonélvezője három cégcsoport volt, amelyek Balásy Gyula, Kuna Tibor – Szijjártó Péter barátja –, valamint Csetényi Csaba – Rogán Antal szomszédja – érdekkörébe tartoznak. Vagyis olyan társaságok nyertek, amelyek eddig is sikerrel szerepeltek a tendereken.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Csetényi Csaba
Kuna Tibor
Rogán Antal
Szijjártó Péter
Affiliate Network Kft.
Lounge Design Kft.
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Network 360 Kft.
New Land Media Kft.
Trinity International Communications Kft.
Young & Partners Kft.
klientúra
közbeszerzés
média
Találatok: [2] Oldalak: 1