language

Intézmények:

Mahir Cityposter Kft. highlight_off
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) highlight_off

Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) egy a magyar állam által elkülönített vagyonkezelő és pénzalap, melynek kezelője a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, költségvetését az Országgyűlés hagyja jóvá, tevékenységét a vezérigazgató irányítja. 2011. január 1-jén alakult. Fő feladata 2015-től a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.számára történő műsorgyártás.  2016. január 1-jétől az MTVA csatornáinak reklámidejét az Atmedia értékesíti.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

Kormányközeli cégeknél landol a magyar reklámpénzek harmada

A Facebook és a Google a NER nyomába sem ér a reklámpiacon, amelynek olyan szegmense is van, ahol a Fidesz-közeli szereplők részesedése az 50 százalékot is meghaladja.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Tízmilliárdos pénzpumpa lett a kormány kedvenc médiaügynöksége

Ahogy a szakadékba zuhant építőiparban, úgy a válságban lévő hirdetési piacon is életmentő kapaszkodó lehet az állami megbízás. Egy kis társaságnak, a korábban nagy nemzetközi cégek árnyékában dolgozó Inter Media Groupnak a válság ellenére sikerült az élre törnie: tavaly sorban nyerte a milliárdos közbeszerzéseket. Megnéztük, kik állnak az IMG mögött és hol költi el az állami cégek vagy a kormány kommunikációra szánt keretét. Ahogy az építőiparban, úgy itt is gyakran találkozhatunk Simicska Lajos nevével és a Fidesz gazdasági holdudvarába tartozó cégekkel.

'Röhejes, pofátlan' a Simicska-pályázat

A szocialisták pofátlannak, az LMP röhejesnek tartja a közmédia reklámtenderét, amelyre két Simicska-érdekeltséget hívtak meg.

Csak Simicskához köthető cégeket hívtak meg a közmédia tenderére

Az LMP és az MSZP is tiltakozását fejezte ki az ellen, hogy az MTVA közterületi reklámkampányok szervezésére kiírt hirdetmény nélküli tárgyalásos tenderére csak két Simicska-érdekeltségbe tartozó céget hívtak meg.

Komoly verseny: csak két Simicska-céget hívtak meg a közmédiás pályázatra

Négyszázezer forinttal tett kedvezőbb ajánlatot a nyertes Publimont, mint a Mahir Cityposter a közmédia reklámtenderén.

Csak Simicska-cégek az MTVA tenderén

A Publimont és a Mahir Cityposter indult a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közterületi reklámkampányok szervezésére kiírt hirdetmény nélküli tárgyalásos tenderén. A közbeszerzést végül a Publimont nyerte meg alacsonyabb ajánlatával.

Szerencsés nyertesek - ki kaszál a jobboldalon?

A Fidesz holdudvarához tartozó médiabirodalmak felemás évet zártak tavaly. A Fidesz ellenzéki időszakában felépített négy nagy jobboldali médiavállalkozásból kettő: a Nemzet-csoport és az Infocenter nyereséges, a Széles Gábor és Vitézy Tamás nevével fémjelzett cégek veszteségesek.

Közterületi pénzosztás az Orbán-korszakban

A listaáras adatok alapján korábban soha ennyire nem favorizált közterületi céget az állami szektor, mint a kormányváltás óta a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimontot.

Simicska-közeli cégeknél hirdet a közmédia

Az MTVA részben teljesítette adatigénylésünket, az átadott szerződésekből kiderül: Simicska-közeli cégek nagyjából száztízmillió forint ellenében vettek részt a közszolgálati média reklámozásában. Ehhez az állami vállalatnak meglehetősen szabadon kellett kezelnie a közbeszerzési előírásokat.
Találatok: [10]  Oldalak:   1