Intézmények: |
|
Lapok: |
Találatok: [10] Oldalak: 1
Hadházy Ákos szerint már a látszatra sem ad Lázár János minisztériuma
Néhány napos határidőt adtak egy vasúti pályaszakasz átépítésére vonatkozó pályázatra való jelentkezésre - vajon ki tud ilyen gyorsan lépni?
Lázár János döntött: változik a MÁV és a Volán vezetése
A MÁV, a MÁV-Start és Volánbusz vezetésében is elválik egymástól az elnöki és a vezérigazgatói pozíció.
Bánáti János
Barna Zsolt
Bethlen Miklós
Bogsch Erik
Dancsó József
Deák Tibor
Eppel János
Hegedüs Éva
Knáb Erzsébet
Lepsényi István
Naszvadi György
Németh Lászlóné
Parragh László
Puskás András
Ratatics Péter
Sors László
Wáberer György
MÁV
MÁV Start Zrt.
Volánbusz Zrt.
állami / önkormányzati vállalat
foglalkoztatás
forgóajtó
közlekedés
Milliárdokat ér valakinek az állam után takarítani
Ez egy igazi sikersztori: az állami megrendelésekkel kitömött B+N Referencia Zrt. éppen akkor fut 36 milliárd forintos rekordévet 2019-ben, amikor arra készül, hogy egy leánycégével betörjön az állam által felszámolásra ítélt Malév GH piacára a reptéren.
11 milliárdos melót nyert meg Jászai Gellért 4iG-je és a T-Systems
Feladatuk a MÁV és a Volán társaságok e-jegy rendszerének kiépítése.
A közlekedés informatikai rendszer (melynek része az elektronikus jegyértékesítés, az integrált menetrendi rendszer és az elektronikus ügyfélszolgálat is) várhatóan 2020 végére épül ki, és nettó 11,15 milliárd forintból valósul meg.
A Mészáros-közeli 4iG az új magyar sikercég. Ezeknek tapsolhattak az elmúlt hetekben:
1,9 milliárdos munka a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalnak
19 milliárdos munka a BKV-nak
2,7 milliárdos munka az MVM-csoporthoz tartozó MVMI Informatikai Zrt.-nek
Már kint is van a pályázat a Budapest-Belgrád vasútvonal hazai szakaszának felújítására
Ahogy Orbán Viktor hétfő délelőtt megígérte, megjelent a Budapest-Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházása részeként a Soroksár és Kelebia közötti, 152 kilométer hosszú vasútvonalra vonatkozó tervezés-kivitelezés beszerzési eljárás részvételi felhívása a MÁV honlapján, valamint a hirdetményt feladták az Európai Unió Hivatalos Lapjában.
Lázár hátországa beintett a szabolcsiaknak
Hiába szerették volna a szabolcsiak a használt síneket, hogy valami javulás történjen, a hódmezővásárhelyi tramtrain elsőbbséget élvez.
78 km vonattal: ami 20 éve 75 perc volt, ma már 95
Már többször beszámoltunk Magyarország keleti régiójának közlekedési helyzetéről, mely a közeljövőben várhatóan semmilyen érdemi fejlődésen nem fog átesni. Legalábbis ez szűrhető le abból, hogy az eredeti elképzelésekkel ellentétben végül kikerült a Mátészalka-Debrecen vasútvonal az uniós fejlesztési listából. Pedig a vonalon évente 825 ezer ember közlekedik átlagosan. A szakasz felújításának szükségére újabb tény világít rá, melyre a Mátészalkaleaks talált rá. A kezük ügyébe került egy régi, 1997-es menetrend, ami szerint abban az évben a Mátészalka-Debrecen 78 kilométeres távolságot a vonat mindössze 75 perc alatt tette meg.
Nem fut túl jól Mészáros szekere a MÁV-nál
Aggódni szerintünk azért még nem kell a felcsúti polgármesternek, noha eddig csak a tavalyi összeg 15 százalékának megfelelő értékben tudott leszerződni a MÁV-val.
Félmilliárdért isszák Mészáros Lőrinc vizét a MÁV-nál
Két éven át közel félmilliárd forint értékben fog Mészáros Lőrinc vállalkozása védőitalokat szállítani a MÁV-nak, derül ki a szerződéseket listázó dokumentumból.
Exképviselő épít üzemet a MÁV-nak
Találatok: [10] Oldalak: 1