language

Kulcsszavak:

média highlight_off

Személyek:

Orosz Pál highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

680 millióért készültek reklámfilmek a budapesti olimpiáról

A Momentum Mozgalom kikérte az olimpiai pályázatért felelős Budapest 2024 Zrt.-től a cég összes szerződését. A párttá alakuló szervezet azonban csak egy listát kapott a partnerek nevével, a szerződések tárgyával és összegével, magukat a szerződéseket nem, ezért a Momentum pert indít. Arra kíváncsiak, pontosan mire költi a cég a pályázat előkészítésére szánt 15 milliárd forintot.

Így folytak el a milliárdok az olimpiai pályázatra

A szerényebb számítások szerint is a tízmilliárd forintot közelíti az összeg, ami eddig az olimpiai pályázatra ment el. A pályázati anyagok mellett a hazai reklámozásra költöttek nagyon sokat, az árak pedig menet közben egyre tovább nőnek.

A Fradi főnöke négymilliárdért kampányol tovább a budapesti olimpiáért

A ma megjelent értesítő szerint egyedüli ajánlattevőként a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a Mindshare Médiaügynökség Kft. kapta meg a lehetőséget, hogy 3+1 milliárd forintból megtervezze és lebonyolítsa a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2017-es kampányait. A két cég idén augusztusban már kapott 900 millió forintot a budapesti olimpiai álmok 2016-os népszerűsítésére (négy és fél hónapra), úgyhogy a mostani sikeres közbeszerzés azt jelenti, hogy másfél év alatt közel ötmilliárd forintot költhetnek el a cél érdekében.
Találatok: [4]  Oldalak:   1