Intézmények: |
|
Személyek: |
Rogán Antal
Találatok: [5] Oldalak: 1
„Jött az utasítás, hogy az Origótól kell átvenni” – így működik a cenzúra az MTI-nél
A távirati iroda volt és jelenlegi dolgozóinak elmondása és birtokunkba került belső levelezések alapján mutatjuk meg, hogyan korlátozzák azt, mi jelenhet meg az MTI hírfolyamában.
Duplán csapolták meg a Soros-kampány milliárdjait
Kétszer vették le a sápot a Soros Györgyre fókuszáló nemzeti konzultáció milliárdjaiból a baráti hirdetőcégek, miközben az állami megrendelés eljutott a politikai reklámokat közlő újságokhoz, tévékhez. A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda gigantikus összegeket felemésztő kampányaiban az elmúlt években olyan finanszírozási rendszer alakult ki, amely lehetővé tette, hogy még az állam és az állami tulajdonú médiumok közé is beékelődjön két magáncég, és mindkettő jelentős jutalékot számoljon fel ugyanarra a reklámra. Ezzel a megoldással az állam által kifizetett minden 1 milliós hirdetési díjból akár 400-500 ezer forintot is zsebre tehettek a hirdetésszervezők.
Andy Vajna
Balásy Gyula
Csetényi Csaba
Mészáros Lőrinc
Rogán Antal
Tombor András
Atmedia Kft.
Lounge Design Kft.
Media Services Company Magyarország Kft.
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)
Miniszterelnöki Kabinetiroda
New Land Media Kft.
TV2 (televízió)
Village Media Kft.
hirdetés
klientúra
média
3 milliárd forintot költött a kormány a kvótakampány végére
2016 szeptemberében, az október 2-i kvótanépszavazást megelőző utolsó hónapban és a referendumot követő hetekben összesen 2,9 milliárd forintot költött a kormány reklámkiadásokra. A pénz nagy része szokás szerint a Fidesszel lojális médiacégeknél landolt. A legtöbbet a TV2, a Kod Media, a Mediaworks és az Origo kapta, de nem járt rosszul a Lokál, a Magyar Idők és a Pesti Srácok sem.
A Népszabadság felfüggesztése
Kvótareferendum kommunikációja
Csetényi Csaba
Rogán Antal
Esma Zrt.
Fidesz
GerillaPress Kft.
Kod Media Kft.
Lokál (újság)
Magyar Idők (újság)
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
ODEX Outdoor Expert Kft.
Origo Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
TV2 (televízió)
hirdetés
klientúra
média
PR
választások - népszavazás
1,8 milliárd forintért szervezte ki az MTVA a reklámfelületek értékesítését
A nyertes cégben két héttel a megbízás előttig évekig tulajdonos volt Rogán szomszédja is.
Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?
A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.
Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi
Simicska-közeli cégek állami megbízásai
Fonyó Károly
Habony Árpád
Nyerges Zsolt
Rogán Antal
Schváb Zoltán
Simicska Lajos
Simon Zsolt
Yvonne Dederick
A-Plakat Kft.
Bell & Partners Kft.
BKV (Budapesti Közlekedési Vállalat) Zrt.
ClassFM rádió
EchoTV
Euro AWK Kft.
Euro Publicity Kft.
Fidesz
Hamu és Gyémánt Kft.
Heti Válasz Kft.
HG 360 Reklámügynökség Kft.
HírTV Zrt.
Hung-Ister Zrt.
I.M.G. Inter Media Group Kft.
Initiative Media
JCDecaux SA
Közép-Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP)
Lánchíd Rádió
Magyar Nemzet
Magyar Nemzeti Bank (MNB)
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Mahir
Mahir Cityposter Kft.
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)
Metropol (újság)
MTM SBS
Music FM rádió
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
NeoFM rádió
Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség (OHÜ)
Publimont Kft.
SonitusMedia
Szerencsejáték Zrt.
Théma Lapkiadó Kft.
TV2 (televízió)
Vivaki Hungary Kft.
Young & Partners Kft.
állami/önkormányzati szerződések
átláthatóság
forgóajtó
hirdetés
jogalkotás
klientúra
közbeszerzés
média
PR
Találatok: [5] Oldalak: 1