Intézmények: |
|
Kulcsszavak: |
Találatok: [7] Oldalak: 1
Átlépte a 30 millió forintot a Megafon heti számlája Facebook-hirdetésekre
A pedofilbotrányt követő lemondások után több mint 10 milliót költött facebookos hirdetésekre a Megafon – írtuk meg néhány napja a Political Capital elemzése alapján. Azóta alaposan felpörögtek az események, és jelenleg már ott tartunk, hogy a kormány narratíváját a közösségi médiában sulykoló influenszerközpont heti hirdetési számlája most 30 509 462 forint.
Több mint tízmilliót költött hirdetésekre a Megafon Novák Katalinék lemondása óta
Szarvas Szilveszter közösségi oldala költötte a legtöbbet.
A pedofilbotrányt követő lemondások után több mint 10 milliót költött facebookos hirdetésekre a Megafon
A pedofilbotrányt követő lemondások után nagy sebességre kapcsolt a Megafon. Február 10-től máig, azaz mintegy négy nap alatt 29 hirdetést indítottak, amelyekre összesen legalább 10 525 000 forintot költöttek. Mivel ezek a hirdetések még mindig futnak, ez a szám folyamatosan nő – írja a Political Capital Facebook-oldalán.
2,7 milliárd forint támogatást kapott a Megafon 2022-ben
Mégis veszteséggel zárta az évet a kormányközeli nonprofit cég.
Az illegális pártfinanszírozás rendszere – ahogy a résztvevők látják, 2. rész: „Micsoda szolgáltatás!”
Megvette-e saját ellenzékét a Fidesz? Hogyan születnek hatalmas magánvagyonok a pártkasszák illegális feltöltéséből? Piaci és politikai szereplők fű alatti együttműködése a közpénzek eltérítésében: így fizeti meg a társadalom a demokrácia működését. A pártfinanszírozás szürkezónáját bemutató cikksorozatunk második része.
A 3-as metró szerelvényeinek felújítása
BKV-Alstom metrókocsik
Atkári János
Leisztinger Tamás
Medgyessy Péter
Mengyi Roland
Mesterházy Ernő
Molnár Gyula
Molnár Zsolt
Pintér Sándor
Puch László
Rogán Antal
Schmidt Zoltán
Seszták Miklós
Simicska Lajos
Simonka György
Székely Gábor
Tarlós István
Tasnádi László
Tiborcz István
Vásárhelyi István
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Fejér B.Á.L. Építő és Szolgáltató Zrt.
Fidesz
Közgép Zrt.
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
MSZP
SZDSZ
állami / önkormányzati vállalat
háttér
ingatlan
közbeszerzés
közlekedés
média
metró
nyomásgyakorlás
OLAF-vizsgálat
önkormányzat
pártfinanszírozás
privatizáció
rokonok
tanácsadás
túlárazás / pénznyelő
Bemutatjuk az online lejárató kampányok új csodafegyverét
Összesen 45, ellenzéki képviselőjelöltekre személyre szabott lejárató oldalt találtunk, a többségük elhanyagolható követőtábor mellett, nehezen indokolható mennyiségű pénzt költ a célpontját támadó hirdetésekre. Az elmúlt 30 napban tízmillió forint feletti volt az összesített hirdetési költségük, ami azonban a lakóhely szerinti célzás miatt nagyságrendekkel lehet hatékonyabb egy átlagos Facebook-hirdetésnél. Bár a facebookos hirdetések elvileg transzparensek, és meg kell adni hozzájuk elérhetőséget, a lejárató oldalak készítői elég hatékonyan bújnak ki a Facebook szabályai alól.
Újabb álomhatárt értünk el: egymilliárd forint felett a Megafon facebookos reklámköltése
A magyar hirdetési toplistánl toronymagasan vezet a Megafon, a második Magyarország kormánya 518 millióval. Ez azt jelenti, hogy csak Deák Dániel, Rákay Philip és Bohár Dániel facebookos hirdetéseire két év alatt több pénzt költöttek, mint a magyar kormányéra három év alatt. Sokszor felmerült már a kérdés, hogy ugyan miből. A Megafon azt állítja, a költségvetésében nincsen állami forrás, bőkezű konzervatív mecénások támogatásából működnek. Amikor egy oknyomozó cikkben bemutattuk, hogy a szervezet környékén azért mégis csak felbukkanhatnak milliárdos nagyságrendű közpénzek, a Megafon három pert is indított ellenünk. A Telex mind a három pert megnyerte a bíróságon.
Bohár Dániel
Dávid Bence
Deák Dániel
Déri Stefi
Filep Dávid
Korondy Tamás
Kötter Tamás
Kovács István (Alapjogokért)
Rákay Philip
Trombitás Kristóf Keresztély
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
kampányfinanszírozás
média
PR
támogatás
túlárazás / pénznyelő
választások - népszavazás
Magyarország
Találatok: [7] Oldalak: 1