language

Személyek:

Mészáros Beatrix highlight_off

Intézmények:

Romániai Magyar Demokrata Szövetség (RMDSZ) highlight_off

Mészáros Beatrix

Mészáros Beatrix Mészáros Lőrinc idősebb lánya, a cégbirodalom fontos embere. A Budapesti Gazdasági Főiskola külkereskedelmi szakán végzett, majd Európa legnagyobb felsőoktatási magánintézményében, a milánói központú Szent Szív Katolikus Egyetemen képezte tovább magát. Dr. Mészáros Beatrixként szerepel a cégjegyzékben, jogi diplomát is szerzett a Debreceni Egyetemen. Korábban a Mészáros család agrár vállalatait irányította, több cégben tulajdonrészt is kapott, 2017 óta ő a tőzsdei vezérhajó, az Opus Global Nyrt. igazgatósági elnöke. Testvéreivel, ifj. Mészáros Lőrinccel és Mészáros Ágnessel 2015-ben alapították meg a Fejér B.Á.L. Zrt-t, amely építőipari cégként a Mészáros-birodalom egyik ékköve és gyakori nyertese nagyértékű közbeszerzéseknek. Mára számosi, más-más iparágban remeklő társaságnak lett irányítója vagy tisztségviselője. Önálló cégjegyzési joga van a Budapest–Belgrád vasútvonal építés központi cégében, az RM International Zrt.-ben, valamint a Mészáros család tőzsdén kívüli érdekeltségeit összefogó Talentis Group Beruházás-szervező Zrt.-ben és a tanácsadásra szakosodott Talentis Consulting Zrt.-ben. Ugyancsak az igazgatóságot erősíti a Hunguest Hotels Szállodaipari Zrt.-ben, a Csabatáj Mezőgazdasági Zrt.-ben és a Mátra Energy Holding Zrt.-ben. Felügyelőbizottsági elnök vagy tag a Mátrai Erőmű Zrt.-nél, a Status Capital Kockázati Tőkealapkezelő Zrt.-nél, az Agrosystem Mezőgazdasági Zrt.-nél, a tiszap-üspöki kukoricafeldolgozót üzemeltető KALL Ingredients Kereskedelmi Kft.-nél és 2Rule sport termékeket árusító Magyar Sportmárka Zrt.-nél.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1]  Oldalak:   1

Így költöttek el 7-16 milliárd uniós forintot a semmibe vezető utak építésére a magyar-román határon

A Magyarország-Románia Határon Átnyúló Együttműködési Programban (HURO) becslésünk szerint legkevesebb 7 milliárd, más becslések szerint 16 milliárd forint uniós támogatást költött el a két szomszédos ország olyan utak megépítésére, amelyek a semmibe vezetnek, autó csak elvétve jár rajtuk, értelmük és hasznuk egyaránt erősen megkérdőjelezhető. A magyar oldalon az útépítési tenderekkel a kormányváltás óta szárnyaló Duna Aszfalt Kft. nyert nagyot, ez a cég kapta a legtöbb pénzt a programból.
Találatok: [1]  Oldalak:   1