Személyek: |
|
Kulcsszavak: |
"Tetszettek volna gyorsabban, olcsóbban és jobban dolgozni!" - Lázár János nekiment Mészáros cégének
A miniszter zsarolással vádolja a Déli körvasút megépítésével megbízott kivitelezőt.
Térképre tettük Mészáros Lőrinc összes eddig megtalált vitatott vasúti beruházását
Vas nélküli vasbeton; valótlan tartalmú jegyzőkönyvek alapján átvett és kifizetett, el nem készült korszerűsítés; ki nem fizetett alvállalkozók, ötmilliárdból „meggyorsított”, később befejeződő felújítás – mindez természetesen rengeteg és annál is több közpénzért.
Újabb felcsúti milliárdos: Mészáros Lőrinc öccse 1 436 273 430 forint osztalékról döntött önmaga számára
Tavaly is jó évet zártak Mészáros János cégei: ő is felcsúti, mint bátyja, az ország leggazdagabb embereként és Orbán Viktor miniszterelnök barátjaként ismert Mészáros Lőrinc. További hasonlóságok is vannak: bátyjához hasonlóan Mészáros János is az üzleti élet szerteágazó területein bizonyít az állami földpályázatoktól a trafikkoncessziókon át egészen a közbeszerzési sikerekig, amelyekből csak tavaly milliárdos tételben érkeztek megbízások. Emellett 2006 óta a felcsúti képviselő-testületet erősíti.
Így gyorsan összejön a következő 1000 milliárd is Mészáros Lőrincnek
A felcsúti milliárdos egyik építőipari cége fizikai alkalmazottak nélkül hozott össze közel 51 milliárdos profitot, amit Mészáros Lőrinc ki is vett a vállalatból.
Lakóházat, parkolót, autókereskedést is kiüríttetne Lázár János minisztériuma a Déli Körvasút miatt
Újbuda önkormányzata pontokba szedte, miért ellentétes a hatályos környezetvédelmi engedéllyel, amire az Építési és Közlekedési Minisztérium, valamint Mészáros Lőrinc cége, a V-Híd készül.
Mire megépül a Budapest-Belgrád vasút, már mindenki másfelé szállít
Már 800 milliárd forint felett jár a beruházás költsége, ami annyira megnehezíti a déli irányú vasúti fuvarozást, hogy félő, az elkészülte után sem áll helyre még a korábbi forgalom sem.
Romániában alapított vasútépítő céget Mészáros Lőrinc volt veje
Homlok Zsolt egyre több beruházásból szorult ki a magyarországi piacon, miután véget ért házassága a milliárdos nagyvállalkozó lányával, Mészáros Ágnessel. Úgy tűnik, Romániában talált új megrendelésre, megalapította a Homlok Románia Kft.-t, amelynek egyik fő tevékenysége a vasútépítés.
Érik a vasúti privatizáció terve, a NER-milliárdosok pedig már dörzsölhetik a tenyerüket
Az autópálya-üzemeltetéshez hasonlóan koncessziós megoldással vonhat be tőkét a kormány a vasútfejlesztésbe. A vasút magánosítására készült ötletbörzének egy szűk kör lehet a nyertese.
Hernádi Zsolt
Lázár János
Mészáros Lőrinc
Szalay-Bobrovniczky Kristóf
Tiborcz István
Alstom
Dunakeszi Járműjavító Kft.
Építési és Közlekedési Minisztérium
Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt.
GYSEV Cargo Zrt.
Magyar Olajipari (MOL) Nyrt.
Magyar Vagon Invest Zrt.
MÁV
MÁV Vagon Kft.
PETROLSPED KFT.
Raaberbahn Cargo GmbH.
Strabag Vasútépítő Kft.
Talgo
V-Híd Zrt.
Waberer’s International Nyrt.
fuvarozás - logisztika
gazdálkodás
háttér
hitelezés
jármű / gépgyártás
klientúra
koncesszió
privatizáció
rokonok
tőkealap
vasút
Afrika
Ausztria
Ázsia
Egyiptom
Európa
Kína
Magyarország
Oroszország
Spanyolország
Miért egy tapasztalatlan kínai cég építi a Budapest-Belgrád vasút építését?
Ágh Péter szerint aggodalomra semmi ok, hiszen az alkalmazott gépektől a felhasznált anyagokig mindennek meg kell felelnie az EU-s szabványoknak.
Megkapta a környezetvédelmi engedélyt a Déli Körvasút
A határozat kizárja az azonnali jogvédelmet is. A héten egyébként már folytak építési munkák az érintett vasúti szakaszon, még az engedély kiadása előtt.