Intézmények: |
|
Kulcsszavak: |
Találatok: [9] Oldalak: 1
A cégcsoport, amely akkorát nőtt, hogy Mészáros Lőrinc is sírva könyöröghet a receptért
Ami ugyanúgy kezdődik, mint az ő cégeinél: végy egy csomó közpénzt! Balásy Gyula ügynökségei 2017 eleje óta 100 milliárd forint állami megbízást kaptak.
680 millióért készültek reklámfilmek a budapesti olimpiáról
A Momentum Mozgalom kikérte az olimpiai pályázatért felelős Budapest 2024 Zrt.-től a cég összes szerződését. A párttá alakuló szervezet azonban csak egy listát kapott a partnerek nevével, a szerződések tárgyával és összegével, magukat a szerződéseket nem, ezért a Momentum pert indít. Arra kíváncsiak, pontosan mire költi a cég a pályázat előkészítésére szánt 15 milliárd forintot.
Budapest 2024 olimpiai pályázat
Csetényi Csaba
Orosz Pál
Akvárium Gastro Kft.
Brick Visual
Budapest 2024 Nonprofit Zrt.
CineSuper Kft.
Deloitte & Touche
Design Terminal Közhasznú Nonprofit Kft.
Graphasel Design Studio
Gyár Utómunka Kft.
HD Event & Promotion Kft.
Humán Telex Kft.
Kód Piac- Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.
Mindshare Kft.
Network 360 Kft.
Századvég Gazdaságkutató Zrt.
Szonda Ipsos Kft. (Ipsos Zrt.)
Umbrella Kreatív Műhely
adatigénylés
átláthatóság
klientúra
média
PR
rendezvényszervezés
sport
A Fradi főnöke négymilliárdért kampányol tovább a budapesti olimpiáért
A ma megjelent értesítő szerint egyedüli ajánlattevőként a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a Mindshare Médiaügynökség Kft. kapta meg a lehetőséget, hogy 3+1 milliárd forintból megtervezze és lebonyolítsa a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2017-es kampányait. A két cég idén augusztusban már kapott 900 millió forintot a budapesti olimpiai álmok 2016-os népszerűsítésére (négy és fél hónapra), úgyhogy a mostani sikeres közbeszerzés azt jelenti, hogy másfél év alatt közel ötmilliárd forintot költhetnek el a cél érdekében.
1440 millióért reklámoztatják az állampapírokat, úgyhogy biztos óriási lesz a roham!
A kormány tavaly összesen 25 milliárd forintot különített el reklámköltésekre, idén viszont a csillagos ég szabhat határt a beszerzéseknek. Korábban az állami cégek és hivatalok dönthettek reklámjaikról, 2015-től viszont a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kezébe (NKoH) kerültek 1500 állami intézmény és cég PR-büdzséje. A NKoH pedig Rogán Antal Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tárcájánál kötött ki.
6,6 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 2016. harmadik negyedévében
Az összeg 80 százaléka, 5,3 milliárd forint Rogán Antal propagandaminiszter szomszédjának, Csetényi Csabának a cégeihez került.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Paks II
Csetényi Csaba
Kuna Tibor
Rogán Antal
Szijjártó Péter
Magyar Export-Import Bank (Eximbank) Zrt.
Magyar Posta Zrt.
MÁV Start Zrt.
Mindshare Kft.
MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Network 360 Kft.
Trinity International Communications Kft.
hirdetés
klientúra
média
PR
Kétmilliárd forintot osztott szét Schmidt Mária alapítványa az ’56-os emlékévre
A menekültellenes gyűlöletkampány (az előző kékplakátos) levezénylője és az akkor elmúltnyolcév-közeli, de ma már rogánista-habonyista reklámügynökség is szépen kaszált a Schmidt Mária-féle közalapítvány friss, ’56-os témájú közbeszerzésein. Nettó kétmilliárdot osztottak most.
56-os emlékév (2016)
Balásy Gyula
Fabó György
Schmidt Mária
Urbán Zsolt
1080 P Solution Agency Kft.
Alapítvány a kelet- és közép-európai kutatásért és képzésért
Lounge Design Kft.
Mindshare Kft.
Prekog Alfa Kft.
Ramiris-csoport
adócsalás - költségvetési csalás
gazdálkodás
klientúra
közbeszerzés
oktatás
PR
rendezvényszervezés
történelem
Rogánék a nagy gyurcsányozásban elfelejtették megemlíteni, hogy többet költöttek hirdetésekre a szocialistáknál
A Miniszterelnökség 8,2 milliárd értékű reklámfelületet vásárolt tavaly. Ezzel az állami szférában kenterbe vernek mindenkit, a 8,2 milliárd a duplája annak, mint amit a híresen sokat költő Szerencsejáték Zrt. vett meg.
200 millió forintért reklámozza a kormány a földárveréseket
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal a földárverések kommunikációjára is hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést írt ki, és a megbízást ismét egy ismerős cég nyerte. Ezúttal a MindShare Médiaügynökség Kft. lett a befutó, amely egyike annak a három vállalkozásnak, amelyekkel nyáron szerződött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 25 milliárd forint értékben az állami intézmények kommunikációs feladatainak ellátására.
Két kormányközeli cég is nyert a 25 milliárdos gigatenderen
Megvannak a győztesek minden idők legnagyobb állami kommunikációs közbeszerzésén – értesült a hvg.hu. A három nyertes közül kettő nagyon jó kapcsolatokat ápol kormánypolitikusokkal.
Találatok: [9] Oldalak: 1