Intézmények: |
Találatok: [8] Oldalak: 1
Nyolc év alatt 70 milliárdot költött a kormány önfényezésre és rettegtetésre – infografikák
Az idősoros adatokból az látszik, hogy a kormány egyre többet és többet költ sikerkommunikációra és valamiellenes kampányokra, a Miniszterelnökség legkedveltebb kiadói, az állami hirdetések kedvezményezettjei pedig ma már egytől-egyig kormányközeli tulajdonban vannak, kivéve a Simcsika-helyettesítő plakátcéget, a francia JCDecaux-t.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Inform Média Kft.
JCDecaux Hungary Zrt.
K4A Lapkiadó Kft.
Lapcom Kiadó Zrt.
Magyar Hírlap (újság)
Magyar Idők (újság)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Miniszterelnökség
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Origo Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Publimont Kft.
Russmedia Kft.
TV2 (televízió)
átláthatóság
gazdálkodás
hatalomkoncentráció
hirdetés
infografika
Habony Árpád nagyon érti az üzletet, pár ezer forintból csinál tízmilliókat
Nagyjából ötezer forintnyi szerkesztőségi tartalomra szedett össze több tíz millió forintnyi hirdetést mai számával a Lokál című ingyenes napilap. Az egyelőre még Orbán Viktor tanácsadója, Habony Árpád tulajdonában lévő, de hamarosan a fideszes médiaalapítványhoz kerülő újságban ugyanis 16 oldalon mindössze egy tartalmi cikk jelent meg. Ráadásul a Budapesten tomboltak a vandál bűnözők című írás sem volt terjedelmes: a múlt heti tüntetéssorozatot kevesebb mint 1400 karakterben intézte el a névtelen szerző.
Habony Árpád
Rogán Antal
Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA)
Lokál (újság)
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
NKM Nemzeti Közművek Zrt.
Szerencsejáték Zrt.
állami / önkormányzati vállalat
hirdetés
klientúra
média
A választás előtt 7 milliárd forintért tolta a propagandát a kormány az adófizetők pénzéből
Február elejétől április 8-ig több nagy állami kommunikációs kampány futott. Bő 2 milliárd forint az ENSZ és a migránsok elleni hirdetésekre, 3 milliárd sikerpropagandára, 1 milliárd pedig a téli rezsicsökkentés reklámozására ment el. A Miniszterelnöki Kabinetiroda 26.400 forintot kért tőlünk az adatokért.
Tavaly 12 milliárdot költött sorosozós reklámkampányokra a kormány
A 2017-es első és második nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben. Az összegből közel 4 milliárd forint Mészáros Lőrinc médiacégeihez került, de más NER-közeli vállalkozók is jól jártak a propagandakampányokkal. Kikértük és mutatjuk az egész éves részletes adatokat, melyekért Rogán hivatala összesen 114 ezer forint költségtérítést kért az Átlátszótól.
Rogán Antal
Artamondo Kft. (Magyar Demokrata)
Atmedia Kft.
EchoTV
Esma Zrt.
Figyelő (újság)
GerillaPress Kft.
IKO Production Kft.
Lapcom Kiadó Zrt.
Magno Studio Kft.
Magyar Idők (újság)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
MSC Kft.
New Wave Media Kft.
ODEX Outdoor Expert Kft.
Radio Plus Kft.
Radio Sales House Kft.
Russmedia Kft.
TV2 (televízió)
Village Media Kft.
adatigénylés
hirdetés
klientúra
média
Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány
1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.
Vizes VB 2017
Andy Vajna
Balásy Gyula
Garancsi István
Habony Árpád
Horváth László (Fidesz)
Mészáros Lőrinc
Rákosi Tamás
Tombor András
Tóth Gábor Szilárd
Artamondo Kft. (Magyar Demokrata)
Atmedia Kft.
EchoTV
Erzsébet a Kárpát-medencei Gyermekekért Alapítvány
Esma Zrt.
Fidesz
Figyelő (újság)
Friss Online Media Kft.
GerillaPress Kft.
IKO Holding Kft.
Insider Média Kft.
Lapcom Kiadó Zrt.
Lounge Design Kft.
Magno Studio Kft.
Magyar Bírósági Végrehajtói Kamara
Magyar Természetjáró Szövetség
Mandiner Press Kft.
Media Services Company Magyarország Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
New Land Media Kft.
ODEX Outdoor Expert Kft.
Origo Zrt.
Radio Plus Kft.
Radio Sales House Kft.
Ripost Média Kft.
TV2 (televízió)
Village Media Kft.
adatigénylés
átláthatóság
hirdetés
klientúra
média
PR
3 milliárd forintot költött a kormány a propagandagépre a “Magyarország erősödik” kampányban
Tombor András cége közel 1 milliárdot, Garancsi Istváné majdnem félmilliárdot kapott az ország sikerét hirdető reklámokért. Andy Vajna, Habony Árpád, és Mészáros Lőrinc is jól járt a kampánnyal.
Andy Vajna
Balásy Gyula
Balázs Ferenc
Garancsi István
Habony Árpád
Hidvégi Krisztina
Mészáros Lőrinc
Tombor András
Affiliate Network Kft.
Atmedia Kft.
Esma Zrt.
Fidesz
Lounge Design Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Network 360 Kft.
New Land Media Kft.
ODEX Outdoor Expert Kft.
Origo Zrt.
Ripost Média Kft.
TV2 (televízió)
Village Media Kft.
adatigénylés
hirdetés
klientúra
média
Augusztusban 1,7 milliárd forintot költöttünk a kvótakampányra és kormányközeli sajtóra
Korábban sem sajnálta a pénzt a kormány a menekült- és migránsellenes hangulatkeltésre, de a kvótanépszavazás közeledtével még magasabb fokozatba kapcsolták a propagandavonatot. Augusztusban nettó 1,7 milliárd ment el ilyen hirdetésekre, és szokás szerint kormányközeli cégek kaszáltak. A TV2, a KOD Media, a Mediaworks és a Habony-birodalom mellett augusztusban a Garancsi István érdekeltségébe tartozó ESMA is jól járt, nettó 172 millió forintot kapott a villanyoszlopokra kihelyezett hatezer reklámtábláért.
Kvótareferendum kommunikációja
Habony Árpád
Krskó Tibor
Rogán Antal
Fidesz
Kod Media Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Pannon Lapok Társasága Kft.
Russmedia Kft.
TV2 (televízió)
átláthatóság
hatalomkoncentráció
háttér
hirdetés
média
A nyomtatott sajtóban a Mediaworks profitált a legtöbbet a kvótakampányból
Másfél hónap után és csak személyes betekintés során teljesítette a Miniszterelnöki Kabinetiroda azt az elektronikusan beadott adatigénylésünket, amely három, a kormány betelepítési kvótáról szóló tájékoztató kampányával kapcsolatos szerződésre vonatkozott. Nem volt egyszerű azokhoz hozzájutni, de aztán olyan adatokat is kiadtak, amelyekre eredetileg nem voltunk kíváncsiak. Így tudtuk meg, hogy Csetényi Csaba cégei nettó 33 millió forintért vállalták tavaly decemberben a kampány kreatív feladatait. Januárban nettó 142 milliót, júliusban pedig már 645 milliót költöttek a kvótakampányra.
A Népszabadság felfüggesztése
A TV2 eladása
Kvótareferendum kommunikációja
Csetényi Csaba
Dömötör Csaba
Habony Árpád
Rogán Antal
Széles Gábor
Affiliate Network Kft.
EchoTV
Magyar Idők (újság)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.
Network 360 Kft.
Pannon Lapok Társasága Kft.
TV2 (televízió)
hirdetés
klientúra
média
PR
választások - népszavazás
Találatok: [8] Oldalak: 1