language

Lapok:

pestisracok.hu highlight_off

Kulcsszavak:

pestisracok.hu

A PestiSrácok.hu (röviden PS) magyarországi internetes közéleti hírportál. A portál önmagát nyíltan kormánypárti, konzervatív értékrenddel rendelkező sajtóorgánumkét definiálja. A PestiSrácok.hu impresszumában olvasható hitvallás szerint „Magyarországon ma bármit le lehet írni, a sajtó mégsem szabad”, mert „a nyugati világban ismeretlen törvényi szigor, a munkánkat korlátozó 42 jogszabályi rendelkezés és a szerkesztőségekre nehezedő presszió a kollégák többségének elveszi a kedvét a kutakodástól”. Az online lap GerillaPresS Lapkiadó és Médiatanácsadó Kft. fenntartásában indult 2012-ben. Felelős kiadói Huth Gergely és Szenvedi Zoltán voltak, lapigazgatója Stefka István volt. A PestiSrácok.hu blogterébe tartoznak még a Nullahategy.hu, a Tutiblog.com és AzÖreg.hu weboldalak is. 2016 januárjától az Insider Media Lapkiadó Kft. adja ki, amelyben a Gerilla PresS Kft. 60 százalékos részesedéssel bír. A sajtóban történő hirdetések esetében elmondható, hogy a lapnál nagy összegben hirdettek különböző állami cégek, önkormányzatok és költött náluk a Fidesz frakció is. A lapban gyakran jelennek meg ellenzéki politikusokat revolverező, lejárató cikkek, kiszivárgott bűnügyi dokumentumok amelyek sokak szerint fideszes politikai megbízásra íródnak. Ennek ellenére a PS nem vált a Fidesz-közeli médiaholding részévé.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1]  Oldalak:   1

A lakógyűlésre szánt pénzt házon belül forgatják Karácsonyék

Május végén Karácsony Gergely azzal dicsekedett el, hogy az általuk életre keltett Lakógyűlés kézbesítését nem a Magyar Postával, hanem az önkormányzati alkalmazottakkal vitetik ki. Annak a közműcégnek a dolgozóival, amelynek feje a luxuséletével hencegő Mártha Imre. A portálunk birtokába jutott közérdekű adatigénylésből kiderült, hogy a Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. (BKM) így összesen több mint hatvanmillió forintra tett szert. Ebből több mint 59 millió forint a dolgozók bére, de azt csak az érintettek tudhatják, hogy milyen feltételekkel és mennyit kapnak a feladat elvégzéséért. Beszédes, hogy maga a főpolgármester adta hírül, hogy sokakhoz nem jutott el a Lakógyűlésről szóló levél… A marketinget is részben egy belső cég, részben a Facebook csinálja, amire 30 millió forintot szánnak. A Lakógyűlés egyhetes meghosszabbításával pedig a Pulai András-féle Publicus Kft. járt jól, mert így kicsivel többet kaphatnak a telefonos szolgáltatásaikért, de a matek valahogy nem stimmel.
Találatok: [1]  Oldalak:   1