language

Intézmények:

RTL Csoport highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:

Kulcsszavak:

versenykorlátozás - kartell highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Hogy vásárolhatta fel a kormány holdudvara szinte az egész sajtót?

Miközben a Fidesz felvásárolja a magyar sajtópiac túlnyomó többségét Andy Vajnán vagy Mészáros Lőrincen keresztül, egy dologról meglehetősen kevés szó esik. Ezeket a bevásárlásokat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hivatott elbírálni az alapján, hogy az akvizíciók mennyire torzítják a piacot vagy éppen az állampolgárok sokszínű tájékozódását. Miért nem zavarja a Médiatanácsot a megyei lappiac teljes központosítása? Hogyan segíti a fideszes média erősödését? És miért csak az RTL Magyarország bevásárlását akadályozta meg az NMHH az elmúlt hét évben? Ezekre a kérdésekre próbáltuk megkeresni a választ.

GVH: Rászállunk az RTL-re, de nem a TV2 miatt!

Hivatalosan is közölte Gazdasági Versenyhivatal, hogy vizsgálódik a Magyar RTL Televízió Zrt. reklámértékesítési gyakorlata miatt. Hogy lesz ilyen vizsgálat, azt már a hét elején lehetett tudni, de a hivatalos bejelentés elmaradt, amit a GVH egy tőle szokatlan magyarázkodással fűszerezett meg. A közlemény bevezetőjében azt írják: Az eljárás nincs összefüggésben a Vajna-csoport a TV2 feletti irányításszerzéséhez kapcsolódóan lezárult eljárással.

Új frontok a médiaháborúban

Ismét figyelmeztető üzenetként értékelheti a Simicska-birodalom, ha a közeljövőben valóban feláll az állami háttérintézmények kommunikációs ügynöksége, a versenypiac pedig a reklámágazat „trafikos” államosításától tarthat.
Találatok: [3]  Oldalak:   1