K-Monitor Adatbázis
language
Magyar
Angol
Intézmények
Személyek
Akták
Kulcsszavak
Térkép
Lapok
Kereső
Címke kereső
az adatbázisról
library_books
Kreatív
calendar_today
2018. november 29.
launch
Teljes cikk
launch
Cikk az archive.org-on
A printpiac reklámbevételének több mint fele kerülne a fideszes alapítványhoz
Megvizsgáltuk, pontosan mekkora gazdasági potenciált képeznek együttesen azok a kormánybarát médiacégek, amelyekről kedden jelentette be a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány, hogy nekik ajándékozták összes médiaterméküket. A 2017-es bevétel alapján a teljes piac 16 százalékát adják ezek a cégek, míg a listaáras reklámköltések 37 százaléka landolt náluk (print, online és rádiót tekintve). Lesz dolga a GVH-nak, ha meg akarja magyarázni, hogy ez miért oké.
Fidesz
Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA)
hatalomkoncentráció
háttér
hirdetés
média
versenyfelügyeleti eljárás (GVH)