K-Monitor Adatbázis
language
Magyar
Angol
Intézmények
Személyek
Akták
Kulcsszavak
Térkép
Lapok
Kereső
Címke kereső
az adatbázisról
library_books
Népszava
calendar_today
2015. április 10.
launch
Teljes cikk
Reklámadó, avagy egy barátság vége
Súlyos probléma elé állította a Fideszt és a harmadik Orbán-kormányt, hogy a miniszterelnöknek megromlott a kapcsolata a párt gazdasági holdudvarának meghatározó személyiségével, Simicska Lajossal. Bár nem a reklámadó miatt rúgták össze a port, az új sarc kivetése, vagyis tavaly nyár óta a Simicska érdekeltségbe tartozó médiumok kritikusak a kormánnyal szemben. A jobboldali médiaháború további következménye a közmédia újabb átalakítása és feltétlen kormánykiszolgálóvá válása, valamint az, hogy a Simicska-birodalom helyett a Napi Gazdaság körül formálódik az új Fidesz-közeli magánmédia.
M4-es autópálya (Abony-Fegyvernek) építése
Orbán-Simicska háború
Habony Árpád
Orbán Viktor
Seszták Miklós
Simicska Lajos
Közgép Zrt.
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)
adó
autópálya
építőipar
hirdetés
klientúra
média
nyomásgyakorlás
offshore
versenykorlátozás - kartell