language

Lapok:

Kreatív highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [62]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>

A Whitedog Media a fő ügynökség az MBH Bank bevezető kampánya mögött

A bevezető kampány tévés, rádiós és sajtómegjelenések mellett közterületi hirdetéseken is fut. A fúziókból létrejött pénzintézet külső PR-feladataiért a Goodwill Communications felel.

A piacról élő ügynökségek már eltörpülnek a New Land mellett

Megnéztük a 10 legnagyobb bevétellel és nyereséggel bíró médiaügynökséget: az állami költést kezelő New Land Media mindkettőn az első helyen végzett, Balásy Gyula cégének egymagában van annyi bevétele és nyeresége, mint a maradék kilenc ügynökségnek összesen (amiből valójában a Media Dynamics szintén Balásyé). 2020-as cégmérlegekben turkáltunk, mutatjuk az eredményét.

Nincs olyan jó helyzetben az Indamedia, hogy következmények nélkül bedarálhassa az Indexet

Az Index főszerkesztője, Dull Szabolcs június végén egy, szinte a teljes szerkesztőség által szignált cikkben jelezte, hogy veszélyben van a hírportál függetlensége. A következő hetekben több cikkben is lehetett olvasni arról, hogy az Index hirdetési felületeit kezelő, a 2018-as választások után kormányközeli kezekbe kerülő Indamedia milyen gazdasági eszközökkel tudja és akarja kivéreztetni az Indexet, magához idomítani a hangvételét. Megnéztük az Igazságügyi Minisztérium által üzemeltetett, nyilvánosan elérhető cégadatbázisban az Indamedia-csoport és az Index elmúlt néhány évben kiadott pénzügyi beszámolóit, kiegészítő határozatait, hogy legalább a számok terén lássuk, mekkora mozgástere van az Indamediának egy ilyen, fentebb feltételezett gazdasági háborúhoz, illetve mekkora ütést tud benyelni az Index anélkül, hogy napi működése veszélybe kerüljön.

A Médiatanács sosem keresztezte a Fidesz útját

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnökének, főigazgatójának, illetve a hatóság operatív szerve, a Médiatanács tagjainak igen komoly fizetésemelése kapcsán elővettünk néhány olyan esetet, amikor legalábbis felvetődik a kérdés, hogy a médiahatóság mennyire végezte kellő alapossággal, politikai részrehajlás nélkül a munkáját. Fülöp István véleménycikke.

Idén is masszívan dotálta a Fidesz-alapítvány cégeit az állam

A leendő fideszes médiaalapítványnál listaáron nézve minden harmadik reklámforint az államtól jött 2018-ban. A szektoraikban eddig ők vitték el az állami költések kétharmadát. Friss adatok.

A printpiac reklámbevételének több mint fele kerülne a fideszes alapítványhoz

Megvizsgáltuk, pontosan mekkora gazdasági potenciált képeznek együttesen azok a kormánybarát médiacégek, amelyekről kedden jelentette be a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány, hogy nekik ajándékozták összes médiaterméküket. A 2017-es bevétel alapján a teljes piac 16 százalékát adják ezek a cégek, míg a listaáras reklámköltések 37 százaléka landolt náluk (print, online és rádiót tekintve). Lesz dolga a GVH-nak, ha meg akarja magyarázni, hogy ez miért oké.

A GVH vizsgálja a kormánybarát médiakonglomerátumot

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) előtt van a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány bejelentése az Opus Press, az Echo TV, a New Wave Media Group és a Magyar Idők Kiadó feletti irányítás megszerzéséről – írja a hivatal közleménye.

Spéder eladta a médiaértekeltségeit, új kézben az Index is

Ziegler Gábor kereskedelmi vezető és Oltyán József, egy KDNP-ben is aktív vállalkozó tulajdonába került a Cemp-X, amely az Indexet birtokló céget is visszavásárolta. Spéder Zoltán, úgy tűnik, azt, hogy ezzel kiszállt a médiából, ugyanis ezzel zárul a közleménye: „Az Eladónak a továbbiakban a cemp-x Online Zrt és leányvállalatainak működésére nem marad fenn semmilyen befolyása és opciós vagy visszavételi joggal illetve a fentiekkel szemben pénzköveteléssel sem rendelkezik.” (Ha tippelnem kellene, azt gondolnám, hogy elsősorban Magyarország kormányát érdekelheti, hogy maradt-e Spédernek ilyen opciós joga, de ez a kitétel akár a piacnak is szólhat, hiszen a 2010 utáni magyarországi médiatulajdon-váltások tele voltak opciósjog-bombákkal.) Bodolai pedig azt, hogy az alapítványi konstrukció továbbra is garantálja az Index független működését. Az Index.hu Zrt. igazgatósága is átalakul, a vélhetően Simicska Lajost képviselő Nagy Ajtony Csabát, illetve Kereszty Gábort felmentették, Szombathy Pál és Bodolai mellett a mindenkori Index-főszerkesztő lesznek a tagjai.

Továbbra sem áll szóba az Artisjussal a TV2

Május 15-én összesen 3 milliárd 384 millió forint jogdíjat osztott fel és fizetett ki 53 ezer magyar és külföldi szerzőnek (valamint további jogosultnak) az Artisjus 151 470 különböző zeneműre. Bár a TV2 mellett más meg nem nevezett tévé- és rádiócsatornák sem fizettek határidőre, mégis emelkedtek a jogdíjbevételek az Artisjus szerint.

A Miniszterelnöki Hivatal a második legnagyobb hirdető volt tavaly

A közép-kelet-európai független kommunikációs ügynökséghálózat, a weCAN szakemberei által összeállított és ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból az is kiderül, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.
Találatok: [62]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>