Ajánlatot adott a Skoda is, hogy megvenné a Talgo vonatgyártót. A spanyoloknak, akik állítólag nem szeretnék beengedni a magyar NER-közeli MaVagot, ez kapóra jöhet.
Vas nélküli vasbeton; valótlan tartalmú jegyzőkönyvek alapján átvett és kifizetett, el nem készült korszerűsítés; ki nem fizetett alvállalkozók, ötmilliárdból „meggyorsított”, később befejeződő felújítás – mindez természetesen rengeteg és annál is több közpénzért.
Tavaly is jó évet zártak Mészáros János cégei: ő is felcsúti, mint bátyja, az ország leggazdagabb embereként és Orbán Viktor miniszterelnök barátjaként ismert Mészáros Lőrinc. További hasonlóságok is vannak: bátyjához hasonlóan Mészáros János is az üzleti élet szerteágazó területein bizonyít az állami földpályázatoktól a trafikkoncessziókon át egészen a közbeszerzési sikerekig, amelyekből csak tavaly milliárdos tételben érkeztek megbízások. Emellett 2006 óta a felcsúti képviselő-testületet erősíti.
Rákosrendezőn, a mini-Dubajnak becézett ingatlanberuházás számára kiszemelt területen épületek, vágányok bontásával, fakivágással, 190 ezer köbméter illegálisan lerakott hulladék elszállításával kezdődik a beruházás előkészítése. Első körben erre 14 milliárdért írt ki tendert a MÁV, de a helyszín kipucolásáig és a fejlesztőknek átadásig a számla többszáz milliárdra nőhet.
A felcsúti milliárdos egyik építőipari cége fizikai alkalmazottak nélkül hozott össze közel 51 milliárdos profitot, amit Mészáros Lőrinc ki is vett a vállalatból.
Újbuda önkormányzata pontokba szedte, miért ellentétes a hatályos környezetvédelmi engedéllyel, amire az Építési és Közlekedési Minisztérium, valamint Mészáros Lőrinc cége, a V-Híd készül.