language

Akták:

MÁV Cargo privatizáció highlight_off

MÁV Cargo privatizáció

MÁV Cargo privatizáció

A MÁV Cargo privatizációjára a MÁV Zrt. 2007 május végén írt ki pályázatot. Az eljárás során a 12 induló közül 102,5 milliárd forintos ajánlatával a Rail Cargo Austria (RCA) és partnere a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. (GYSEV) került ki győztesen.

 

 

 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [99]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

A kínaiaknak pont tökmindegy a Budapest–Belgrád-vasút

Elvileg a pireuszi kikötőt üzemeltető kínai Coscónak lett volna különösen előnyös, hogy 750 milliárdért kétvágányúsítjuk a Budapest–Kelebia-vonalat Magyarország legdrágább vasútfejlesztésével. Megkérdeztük a Coscót, és kiderült: nekik lényegében mindegy, hogy a tehervagonjaik 70-nel vagy 100-zal mennek ezen a szakaszon, amíg a teljes balkáni úton nagyságrendekkel több időt vesztenek. Varga Mihály a kínai boltosok egységcsomagjainak vámoltatásáról magyarázhatott.

Felmentették a MÁV Cargót megszerző cégvezetőt

Felmentő ítélet született az ausztriai St. Pölten bíróságán a Rail Cargo Austria korábbi ügyvezetője hűtlen kezelési ügyében. A vád szerint úgy fizetett a cég egy magyar bt.-nek 6,6 millió eurót a MÁV Cargo megvásárlása kapcsán, hogy az nem nyújtott ellenszolgáltatást.

Gyanús ügyek a MÁV-nál: kormánybiztoshoz fordulnak

Az MSZP-SZDSZ-kormányok idején a magyar vasút privatizációi súlyos anyagi kárt okoztak a magyar államnak és a társaságnak. A többi között ezt állapította meg a MÁV 2002 és 2010 közötti gazdálkodását vizsgáló parlamenti bizottság.

Keressük a legkorruptabb magyar ügyet

A Korrupcióellenes Világnap alkalmából a K-monitor összegyűjtött néhány meghatározó ügyet az elmúlt másfél évtizedből.A felsorolt ügyekben nemcsak a téma, hanem az is közös, hogy egyiknek sem ismerjük számos fontos részletét, a szereplők valódi szerepét.
Találatok: [99]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>